تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805493489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجام درست وظایف از سوی پلیس زمینه ساز توسعه امنیت جامعه


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: استان‌ها > البرز - فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس باید همراه با سایر بخش های جامعه به وظیفه خود به خوبی عمل کند تا بسترهای امنیتی لازم برای توسعه همه جانبه کشور فراهم آید.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "کامراني صالح" ضمن اشاره به تلاش هاي ارزنده کارکنان انتظامي استان در راستاي برقراري نظم و امنيت و توجه به تعالي رفتار سازماني، گفت:همانگونه که امام راحل(ره) فرموده اند مردم ولي نعمت ما هستند و پليس اسلامي همواره بايد ضمن برخورد قاطعانه با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنيت، رأفت اسلامي و رفتارشايسته با مردم را درنظر داشته باشد.
وي با بيان حديثي گهربار از امام باقر عليه السلام ، افزود: امامان معصوم ما نور واحدي هستند که کلام و احاديث گرانبهايشان چراغ راه بشريت در تمام طول تاريخ است. رئيس پليس البرز بيان کرد: متأسفانه در حوزه پليس راه عليرغم تلاش هاي مخلصانه اين مجموعه، با ضعف ها و کاستي هايي مواجه هستيم که براي پوشش اين نقايص بايد تلاش و همت بيشتري را شاهد باشيم.
وي افزود: ما بايد به مسايل اعتقادي و شرعي بيش از ديگران توجه داشته باشيم چرا که همواره در معرض ديد و قضاوت مردم قرار داريم و اعمال و رفتار ما توسط جامعه به دقت رصد مي شود.
وي اظهار داشت: کارکنان پليس بايد نظم و انضباط ظاهري، معنوي و کاري را همواره سرلوحه امورخود قراردهند چرا که شالوده نيروهاي مسلح براساس همين انضباط شکل گرفته است.
وي تأکيد کرد: براي رشد و پيشرفت همه جانبه کشور بايد بسيجي وار کارجهادي انجام دهيم و اين جهاد در حوزه هاي مختلف اقتصادي، فرهنگي، علمي، دفاعي، امنيتي و ... تعريف مي شود.
انجام درست وظايف از سوي پليس زمينه ساز توسعه امنيت جامعه
سردار کامراني صالح در بخش ديگري از سخنان خود گفت: امروز پليس نيز بايد همراه با ساير بخش هاي جامعه به وظيفه خود به خوبي عمل کند تا بسترهاي امنيتي لازم براي توسعه همه جانبه کشور فراهم آيد.
وي با اشاره به ضرورت تهذيب نفس گفت: همانگونه که اميرمومنان فرموده اند شجاع ترين مردم کسي است که برنفس خودش غلبه نمايد و دوري از رذايل و گناهان نيز به نوعي جهاد درراه خداست.
رئيس پليس استان گفت: متأسفانه هرازچندگاهي شاهديم که تعدادي از همکاران به دليل لغزش هايي که دچار مي شوند از گردونه خدمتگزاري خارج و لباس مقدس سربازي را ازتن بيرون مي آورند چراکه لازمه تداوم اين افتخارصيانت از خود است تا خداي ناکرده اين عزت از ما گرفته نشود.
وي بيان کرد: وظيفه همه ما در درجه اول آنست که از خود و سپس از ديگران مراقبت کنيم و امر به معروف و نهي از منکر را در زندگي واقعي تحقق بخشيم تا مانع بروز خطا و لغزش در خود و ساير همکاران و دوستان شويم.
سردار کامراني صالح يادآور شد: برخي از مجرمان براي فرار از چنگال قانون به هرحربه اي متوسل مي شوند و هيچ ابايي از آلوده کردن ديگران براي رسيدن به اهداف شوم خود ندارند و اين موضوع ضرورت توجه بيشتر کارکنان را به موارد مربوط به خودمراقبتي و صيانت مشهود مي کند.
فرمانده انتظامي استان البرز خاطرنشان کرد: براي توفيق در کارها و خدمتگزاري بيشتر به مردم بايد به خداوند متعال توکل کرده و ضمن توجه به محسنات و تقويت نقاط قوت براي رفع کاستي ها و نقايص و برطرف کردن نقاط ضعف با جديت بيشتري تلاش کنيم. کشف 250 کيلوگرم انواع مواد افيوني توسط پليس
وي ادامه داد: کشف 250 کيلوگرم انواع مواد افيوني توسط پليس مبارزه با مواد مخدر استان و همچنين دستگيري سارقان در شهرستان هاي کرج و فرديس همگي گواه روشني بر تلاش شبانه روزي مأموران خدوم نيروي انتظامي است.
اين مقام انتظامي اذعان داشت: متأسفانه آمار سرقت خودرو در سطح استان هنوز بالاست و تا رسيدن به جايگاه مطلوب فاصله داريم که بايد در اين زمينه تدابير و اقدامات لازم صورت گيرد هرچند بخشي از اين سرقت ها مربوط به پايين بودن ضريب امنيت خودروها و عدم توجه به مسايل پيشگيري، امنيتي و ايمني است که به سازندگان خودروها و مردم مربوط مي شود.
وي تصريح کرد: اگر بتوانيم با ارائه راهکارهاي مناسب درصد سرقت خودروها را پايين تر بياوريم درمجموع آمار عملکرد پليس استان تأثير مشهودي خواهد داشت.   ۴۸




سه شنبه 2 شهریور 1395 - 15:45:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن