تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819562504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کالاهای پرطرفدار ایرانی در جام جهانی فوتبال قطر


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: کالاهای پرطرفدار ایرانی در جام جهانی فوتبال قطر


ایران چه کالاهایی به قطر صادر می‌کند و در حال حاضر وضعیت صادرات ایران به این کشور چگونه است؟

به گزارش اقتصادنیوز، کشور قطر که میزبان جام جهانی فوتبال 2022 خواهد بود، از شرکای عمده صادراتی روزانه ایران محسوب می‌شود. از ابتدای سال جاری تا هفتم شهریورماه ایران معادل 40 میلیون و 964 هزار دلار کالا به قطر صادر کرده است. بر اساس آمارهای رسمی گمرک، در این روز قطر در فهرست مقصدهای عمده صادراتی کشورمان قرار گرفته و ارزش کل صادرات ایران به این کشور به مبلغی معادل 489 هزار دلار رسیده است.

پرطرفدارترین کالاهای ایرانی در قطر

اقلام عمده صادراتی ایران به قطر در چهارماهه منتهی به تیرماه عبارتند از: «محصولات از آهن یا فولاد غیرممزوج»، «سنگ آهن»، «سیمان‌های پودرنشده موسوم به کلینکر»، «سنگ گچ؛ انیدریت»، «کف‌پوش‌های غیرمخملی‌باف، از مواد نسجی سنتتیک یا مصنوعی آماده مصرف»، «مواد نباتی تفاله‌های نباتی آخال محصولات نباتی به هم فشرده»، «سایر کف‌پوش‌ها به‌جز گبه از پشم یا از موی نرم (کرک) حیوان»، «سایر سنگ‌های غیر از صیقل داده شده»، «کاه و پوست غلات»، «پسته‌ها با پوست تازه یا خشک» و «زعفران در بسته‌بندی بیش از 30 گرم».




تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - 03 September 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن