تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813181913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظر مخاطبان خبرآنلاین درباره هیات رییسه شورای شهر؛ از انتقاد تا اعتراض


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: جامعه > شهری - کاربران خبرآنلاین در واکنش به انتخابات هیات رییسه شورای شهر تهران، نظرهایشان را نوشتند که البته اغلب آنها حاکی از نارضایتی بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتخابات هیات‌رییسه شورای شهر تهران برای سال پایانی دوره چهارم برگزار شد. در نتیجه این انتخابات، هیات رییسه تماما اصولگرای سال دوم و سوم ابقا شدند؛ مهدی چمران، رییس، مرتضی طلایی، نایب رییس، ابوالفضل قناعتی و محسن پیرهادی، منشی و رضا تقی‌پور، سخنگوی شورا.

بعد از مشخص شدن نتیجه این انتخابات، نظر مخاطبان خبرآنلاین را درباره انتظارشان از هیات رییسه فعلی جویا شدیم و پرسیدیم آیا می‌توان امیدوار بود که نظارت بر شهرداری، در سال پایانی دوره چهارم شورای شهر، بیش از قبل باشد؟

در پاسخ به این سوال، کاربران جواب‌های مختلفی دادند. بعضی از آنها به ماجراهای اخیر انتشار واگذاری زمین از سوی شهرداری اشاره کردند و نوشتند: این طور که معلومه هنوز یه سری ملک و ساختمان دیگه هم واسه هدیه کردن وجود داره، وقتی نظارت شورای شهر واقعی نباشه نباشه عاقبتش همینه: فروش شهر ...

اما بعضی دیگر فارغ از این حاشیه‌ها، به دستاوردهای شورای شهر تا کنون انتقاد داشتند: بفرمایید شورای شهرداری نه شورای شهر، عملکرد این ریاست شورا با حال و روز فعلی تهران که هر روز باغها در حال تخریب و برج سازی میشود مشخص است. منطقه 22 که روزی نمونه بود ببینید به کجا رسیده 5 سال بعد منطقه 22 با اون برج سازی بی رویه جای زندگی نیست. شورای شهر می خوایم چیکار وقتی هیچ کاری ازشون بر نمیاد و شهرداری هرکاری می کنه؟ فقط یه سری جمع میشن، درآمد هنگفت دارن. خب این پولو بدن به مردم اگر شورای شهر نباشه .. به نظر من در کل نبود شورا بهتر از بودنشه، چرا که با فشاری که به شهردار میارن بیشتر موجب فساد و رانت و بذل وبخشش میشن و...... درصورتی که اگه شهرداری خودش باشه فشاری روی خودش نمیبینه در ضمن یک کاری بکنن که شهردار با رای مستقیم خود مردم انتخاب بشه بهتره ... تخريب باغها درمنطقه يك در حد غير قابل تصور ادامه دارد بخصوص در الهيه ولى عصر ... دست کم پنج تا برج 15 تا 20 طبقه می شناسم که در گذرهای کمتر از 6 متر احداث شده اند. آدم باید خیلی ساده باشه که فکر کنه اینها بر اساس ضوابط مجوز گرفته اند.

عباراتی مانند "ناموفق" ، " نامناسب برای مردم شهر"، " دوری از اهداف واقعی" ، "تبدیل تهران به یک کلانشهر ماشینی و غیرانسانی" ، " نابودی درختان و باغ ها" نیز در اظهار نظر خوانندگان خبرآنلاین به چشم می‌خورد.

اما در کنار آن، عده ای نسبت به آینده اظهار امیدواری کرده و گفته‌اند با اتمام این دوره شاید شورای شهر بیشتر از گذشته از عهده وظایفش برآید. به عنوان مثال نظرهایی مانند این: مردم عملکرد اعضای شورای شهر این دوره یادشون بمونه خوبه، انتخابات نزدیکه ... این آخرین حضور این قبیل افراد در پست های مدیریتی و اجرایی ست، به امید خدا، سال دیگه.

تعداد کمی از خبرها هم به تبریک نسبت به این انتخاب اختصاص پیدا کرده و برخی نوشته‌اند: به رای مردم و منتخبین افراد برگزیده آنان احترام می گذارم حتی اگر هیچکدام از نظر مدیریت و جایگاه از دید من شایسته نباشند و مرتکب تخلف آشکار شده باشند.

برای خواندن نظرات بیشتر، رای و پاسخ به نظر مخاطبان دیگر، می‌توانید به این خبر مراجعه کنید. همچنین می توانید در صفحه ایسنتاگرام خبرآنلاین هم نظرات خود را ارسال کنید.

گفتنی است، نظراتی که در این خبر و نظرخواهی منتشر شده‌اند، هیچ کدام رای و نظر خبرآنلاین نیست، خبرآنلاین تنها نظرات مخاطبان خود را منتشر می کند.

42234




پنجشنبه 11 شهریور 1395 - 12:55:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن