تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819241395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت دانش آموزان خلاق هنری مانع از هجوم به رشته های نظری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در گفت و گو با پانا: حمایت دانش آموزان خلاق هنری مانع از هجوم به رشته های نظری است مربی اعزامی به مسابقات فرهنگی و هنری کشوری از تبریز گفت: حمایت از دانش آموزان خلاق فرهنگی و هنری مانع از هجوم سرسام آور آنان به رشته های نظری است.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۱ شهريور ساعت 10:28

خبرگزاری پانا+

فریده عالیمقام معاون پرورشی دبیرستان نمونه دولتی فخریه ناحیه دو تبریز در گفت و گو با خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،در خصوص مسابقات فرهنگی و هنری کشوری گفت:مسابقات در سطح کشوری ملزومات خاص خود را می طلبد و چون مسابقات در رشته های مختلف دستی،تجسمی و ادبی بود فلذا در برخی رشته ها داوری بسیار خوب بود .
وی افزود: در برخی رشته ها کاستی هایی وجود داشت که امیدواریم برای سال های بعد حل شوند; از طرف دیگر کارگاه های آموزشی که در طول مسابقات به تفکیک رشته برگزار می شد ایده ی بسیار خوب و ارزنده بود که شرکت کنندگان را برای مسابقات بعدی آماده تر می کرد.
عالیمقام اظهار داشت: اردوگاه شهید رجایی نیشابور در همسایگی حضرت امام رضا(ع) یکی از بهترین دستاوردهایش زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم است و این سعادت زمانی دو چندان می شود که در ایام دهه کرامت به زیارت ثامن الحجج مشرف شوی و از الطاف خداوند بود که شرکت کنندگان در سی و چهارمین مسابقات فرهنگی و هنری توانستند از این فیض بهره مند شوند.
مربی پرورشی از تبریز بیان کرد: تمامی عوامل اجرایی اردوگاه برخورد بسیار خوبی با حاضرین داشتند که جای قدردانی دارند و همراهی دانش آموزان در این سفر علمی،زیارتی توفیقی بود که با دانش آموزان با اخلاق و علمی آشنا شدم.
وی در توصیه به دانش آموزان منتخب گفت: این دانش آموزان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا در رقابت با حریفان خود بتوانند رتبه هاب برتر کشوری کسب نمایند و زمان خروج از اردوگاه یک زندگی گروهی و اجتماعی را تجربه کنند.
عالیمقام در ادامه افزود: مسئولین استانی برای بهبود و تقویت بنیه ی علمی دانش آموزان کلاس هایی با حضور اساتید مجرب و کارآمد در رشته های مختلف برگزار کنند تا راه یافتگان به مرحله کشوری با آمادگی کامل در مسابقات نهایی شرکت نمایند.
وی در خصوص نقاط ضعف مسابقات گفت: فشردگی برنامه ها،مسافت زیاد بین کلاس و خوابگاه،نا عدالتی برخی داوران از عوامل نارضایتی دانش آموزان و مربیان بود که بیشتر به چشم می خورد.
مربی اعزامی به مسابقات فرهنگی و هنری کشوری اذعان داشت:حس زیارت امام رضا(ع) و در کنار آن میهمان سفره کریمانه امام هشتم قابل وصف نیست و نمی توان کلمه و یا جملاتی در شرح حال یافت و این یک توفیق الهی بود که به واسطه همراهی بچه هاب خوب و متدیت به ما عطا کرد.
عالیمقام در خصوص اهمیت این مسابقات تصریح کرد: در این مسابقات استعداد های بالقوه دانش آموزان شناسایی شده و می توانند نحوه بکارگیری آن را در عرصه های مختلف علمی و هنری یاد بگیرند و اگر بتوان از نوجوانان خلاق حمایت کرد منجر به اشتغال زایی می شود و از هجوم سرسام آور دانش آموزان به رشته های نظری جلوگیری می شود.    













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن