تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815019263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر هیئت انصارالله یمن به لبنان


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: سفر هیئت انصارالله یمن به لبنان
هیئتی از جنبش انصارالله یمن در نخستین ایستگاه از یک تور دیپلماتیک و سفر به چند کشور منطقه و آمریکای لاتین وارد بیروت پایتخت لبنان خواهد شد.
به گزارش نامه نیوز پایگاه خبری شبکه المیادین با اعلام این خبر افزود: شورای سیاسی یمن تاکید کرده است که با هر ابتکاری که اساس آن توقف همه جانبه جنگ و پایان محاصره ملت یمن باشد، به طور مثبت تعامل می کند.
المیادین افزود: در صنعا و در پاسخ به دعوت شورای سیاسی، مجلس شورای یمن بعداز توقفی که بیش از دو سال طول کشید، فعالیت خود را از گرفت. درهمین حال واحد اطلاع رسانی جنگ ارتش یمن تصاویر جدیدی را از سیطره ارتش و کمیته های مردمی برای مواضع نظامی سعودی در نجران عربستان منتشر کرد. در این تصاویر، خودروهای زرهی و تانک های سعودی که توسط نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در جریان درگیری ها منهدم شده اند، به نمایش گذاشته شده است.
نیروهای ارتش یمن موفق شده اند در این درگیری ها به انواع سلاح و مهمات و دیگر غنائم جنگی از داخل پایگاه های ارتش سعودی دست پیدا کنند. نیروهای ارتش سعودی برای نجات خود قبل از رسیدن نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن از پایگاه های خود فرار کرده بودند.
در واکنش به این شکست ها، جنگنده های سعودی ده بار پایگاه دریائی در استان ساحلی الحدیده را بمباران کردندو دربمباران شهر صعده شش تن از مردم یمن کشته شدند.

منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
مرگ 18 نفر در پی انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در شمال عدن
هلاکت ۲ نظامی سعودی در جیزان / حمله موشکی به نجران
کشتی هندی حامل تجهیزات و غذا به مقصد یمن، در عمان غرق شد
رونمایی داعش از کودکان جلاد
پاسخ ظریف به اتهامات جان کری



۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن