تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802810547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقرار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر در ساختمان جدید/ تعمیر ونوسازی مجتمع فرهنگی وهنری بصیرت بهشهر با هزینه ای بالغ بر 80میلیون تومان


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: استقرار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر در ساختمان جدید/ تعمیر ونوسازی مجتمع فرهنگی وهنری بصیرت بهشهر با هزینه ای بالغ بر 80میلیون تومان ایلنا: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر استقرار این اداره در ساختمان جدید ، توجه ویژه به کتاب و کتابخوانی، توجه به کانون های مساجد و مطالبات هنرمندان را بخشی از اقدامات انجام شده دولت تدبیر و امید در بهشهر اعلام کرد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر  در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم (سیمای امید)  و در گفتگو با خبرنگار ایلنا  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: چاپ بیش از 55 عنوان کتاب، صدور 3 مورد پروانه تأسیس آموزشگاه های آزاد هنری، اجرای بیش از 20 مورد برنامه های جنگ شادی ، صدور 2 مورد پروانه تأسیس موسسه فرهنگی – هنری، صدور بیش از 10 مورد مجوز کنسرت و موسیقی و ساماندهی انجمن های فرهنگی – هنری شامل انجمن شعر وادب ، نمایش ، موسیقی و ادبیات داستانی بخشی از فعالیت های یک سال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر است. مسعود فلاح از اعزام گروه های نمایشی به جشنواره های ملی، منطقه ای و سراسری خبر داد  و افزود: مهیار هزارجریبی در جشنواره تئاتر فجر رتبه نخست را کسب کرد و فیلم کوتاه آنتن  برنده سکانس برتر بسیج استان مازندران شد.
 
وی ساماندهی چاپخانه ها را یکی از دغدغه های مهم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و ادامه داد: در پی نشست های متعدد و حضور در چاپخانه ها ، ساماندهی چاپخانه ها اجرایی شد و هماهنگی و ساماندهی کانون های آگهی و تبلیغاتی به عنوان یکی از بازوان قوی در بخش اشتغال و خدمات فرهنگی در برنامه قرار گرفت.
 
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از توزیع و نشر بیش از 5 هزار آگهی ثبتی و دادگستری خبر داد و گفت: ساختمان مستقل برای فرهنگ دوستان و هنرمندان یکی از آرزوهای دیرینه بود که در پی هماهنگی با فرمانداری بهشهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران قرار شد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر در مجتمع بصیرت واقع در خیابان فرودگاه بهشهر مستقر شود.
 
فلاح خاطر نشان کرد: بعد از استقرار در ساختمان  جدید، تجهیز سایت اداری ، تعمیر و تجهیز سالن هنری، گالری، ساماندهی فضای اداری، انبار و آموزشی، استانداردسازی گالری، ساماندهی و نوسازی و تجهیز سیستم سرمایشی ، صوتی ، مخزن و موتور خانه، تفکیک فضای آموزشی از فضای اداری ، تجهیزات اداری، نقاشی فضای مدیریتی، تجهیز کامل سالن کنفرانس از اقدامات انجام شده در سالن بصیرت بود.
 
وی از تعمیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد با اعتباری بالغ بر 100 میلیون ریال خبر داد و گفت: برای تعمیر و نوسازی مجتمع فرهنگی و هنری بصیرت بیش از 80 میلیون تومان هزینه شد.
 
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر حضور و تعامل با دستگاه ها و نهادهای مختلف به مناسبت های مختلف را نقطه عطفی دانست و افزود: این حضور و مشارکت با دستگاه های مختلف در تمام برنامه های فرهنگی و هنری شهرستان چشمگیر بود.
 
فلاح به بازبینی اقلام مکشوفه اشاره کرد و از کشف بیش از 4 هزار مورد  فلش و سی دی غیر مجاز در شهرستان خبر داد.
 
وی ادامه داد: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی بیش از 5 هزار جلد کتاب در مدارس، حوزه های علمیه، نهادها ، پایگاه های بسیج و در کتابخانه های عمومی و مشارکتی توزیع شد و بهشهر در بخش موسیقی بومی –محلی ، نامه ای به امام رضا رتبه خوبی را به خود اختصاص داد و این شهرستان به عنوان یکی از شهرهای برتر در پایتخت کتاب انتخاب شد.
 
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر به افتتاح نخستین  کتابخانه شهدای مدافع حرم استان در بهشهر در سال اخیر اشاره کرد و افزود:  ساماندهی و حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر ، حمایت از گروه های مختلف هنری جهت حضور در جشنواره های محلی ، منطقه ای و ملی، حمایت  از شعرا ، نویسندگان ، محافل ادبی ، تشکیل انجمن های هنری و معرفی هنرمندان در راستای برخورداری از امتیازات  صندوق هنرمندان از برنامه های حمایتی ما از اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان بود.
 
مسعود فلاح برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرستان را یکی از برنامه های فرهنگی مهم دانست و گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در راستای تسهیل و تسریع در کار ارباب رجوع، خدمات اداری و برنامه های فرهنگی مختلفی را به مردم ارائه داد.
 
وی جنگ عمو شادی ، جنگ تابستانه در سالن شهید هاشمی نژاد ، نمایشگاه  طراحی در سالن بصیرت را بخشی از برنامه های فرهنگی سال 95 اعلام کرد.
 

۱۳۹۵/۰۶/۰۷ ۱۹:۴۷:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن