تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819418340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان بازرسی در خصوص گزارش تخلف فروش املاک شهرداری تهران شفاف سازی کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:
سازمان بازرسی در خصوص گزارش تخلف فروش املاک شهرداری تهران شفاف سازی کند

تهران - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر تهران از سازمان بازرسی کشور خواست تا در خصوص گزارش منتشر شده مبنی بر تخلف شهرداری تهران در واگذاری املاک شهر شفاف سازی کند.
علی صابری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه رئیس شورای اسلامی شهر تهران به صراحت اعلام کرده که گزارش سازمان بازرسی در خصوص واگذاری املاک شهر را دریافت نکرده است افزود: اگر چنین گزارشی وجود دارد که اطلاع از آن حق همه اعضای شورای شهر است و اگر این گزارش محرمانه است، چگونه در اختیار مطبوعات قرار گرفته و در فضای مجازی منتشر شده است.
وی با بیان اینکه گزارش سازمان بازرسی باید مشخص کند که در فروش املاک شهرداری تهران تخلفی انجام شده یا خیر اظهار کرد: اگر شرایط معاملات قانونی نیز وجود داشته باشد، بهتر و اخلاقی تر است که اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان نماینده مردم وارد این قراردادها و خرید املاک نشوند.
صابری تاکید کرد: اگر معاملات و قراردادها در ردیف قانون معاملاتی که اعضای شورای اسلامی شهر نمی توانند انجام دهند، باشد تخلف محسوب می شود و در صورت اثبات تخلف ممکن است به سلب عضویت اعضای شورای منجر شود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین گفت: سازمان بازرسی کل کشور برای پاسخگویی به افکار عمومی این گزارش را در اختیار اعضای شورا قرار دهد.
«موضوع واگذاری زمین با نصف قیمت های کارشناسی و واگذاری آنها به صورت اقساط به افراد خاص طی روزهای اخیر به صورت گسترده در شبکه های اجتماعی و برخی از رسانه ها منتشر شده است.
براساس اخبار منتشره، شهرداری تهران چندین فقره زمین و ملک را با ارائه تخفیف های ویژه و قیمتی بسیار نازل به برخی افراد از جمله برخی اعضای شورای شهر و مدیران شهری واگذار کرده است».
به گزارش ایرنا، شهردار تهران روز گذشته در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی و بزرگداشت روز کارمند نیز با اشاره به انتشار برخی اخبار در خصوص ...
[ مشاهده متن کامل خبر سازمان بازرسی در خصوص گزارش تخلف فروش املاک شهرداری تهران شفاف سازی کند در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

سازمان بازرسی در خصوص گزارش تخلف فروش املاک شهرداری تهران شفاف سازی کند






یکشنبه ، ۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن