تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821065921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلفات زلزله فاجعه‌ بار ایتالیا به 20 تن رسید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: بر اثر وقوع زمین‌لرزه فاجعه‌بار در مناطق مرکزی ایتالیا تاکنون دست‌کم ۲۰ تن جان خود را از داست داده‌اند.

این زمین لرزه ۶.۲ ریشتری اوایل امروز (چهارشنبه) مناطق روستایی کوهستانی در مرکز ایتالیا را به لرزه درآورد و موجب شد تعداد قابل توجهی از ساکنان زیر آوار گرفتار شوند. در این حادثه طبیعی تعداد قابل توجهی از ساکنان منطقه نیز ناپدید شده‌اند.

این زمین لرزه در ساعات ابتدایی صبح امروز و زمانیکه بسیاری از مردم در خواب بودند اتفاق افتاد و به تخریب خانه‌ها و مسیرهای ارتباطی در تعدادی از روستاها و شهرهای کوچک واقع در ۱۴۰ کیلومتری شرق رم منجر شد.

سرویس‌های امداد و نجات به انتشار تصاویر هوایی اقدام کردند که نشان می‌دهد مناطقی از منطقه آماتریس با خاک یکسان شده درحالیکه خیابان‌های منطقه اکامولی مملوء از ویرانه‌های به جا مانده از زلزله شده‌ است.

شهردار اکامولی گفت: هر چه از زمان وقوع زلزله بیشتر می‌گذرد متوجه می‌شویم وضعیت مناطق زلزله زده وحشتناک‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شد.

ساکنان مناطق زلزله‌زده پیش از حضور نیروهای امدادیِ مجهز به دستگاه‌های امدادرسانی و سگ‌های انسان‌یاب، خود به جستجوی اعضای خانواده‌شان در میان آوار اقدام کردند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، همچنین بیمارستان شهر آماتریس به شدت خسارت دیده و بیماران به خیابان‌های اطراف منتقل شده‌اند.





۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن