تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819794248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تک رقمی کردن نرخ تورم کار بسیار بزرگی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه معتقد است، عمده آنچه دولت تدبیر و امید در این چند سال انجام داده اقدامات زیربنایی بوده و ظرف یک تا دو سال آینده نتایج خود را به صورت رشد جهشی در اقتصاد نشان می دهد.
مهندس رضا رحیمی به مناسبت هفته دولت در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، با اشار به عملکرد اقتصادی دولت طی سه سال اخیر، اظهار کرد: دولت در این مدت عمدتا به اقدامات زیربنایی و ساختاری پرداخته که طی یکی دو سال آینده نتیجه این اقدمات را شاهد خواهیم بود.
وی با بیان اینکه در آینده نزدیک شاهد نتیجه اقدامات دولت خواهیم بود، یادآوری کرد: با اقدامات صورت گرفته طی این سالها، ظرف یک تا دو سال آینده شاهد رشد جهشی در حوزه های اقتصادی کشور و حتی استان خواهیم بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه با بیان اینکه دولت در شرایط سخت و محدودیت مالی کشور را تحویل گرفت، تاکید کرد: این دولت در شرایطی حقوق کارکنان و یارانه ها را پرداخت می کیرد که منابعی به اندازه گذشته در اختیار نداشت.
به گفته این مسئول، دولت توانسته فروش نفت را به گواه اعداد و ارقامی که ارائه می شود تا دو برابر افزایش دهد، اما به دلیل پایین بودن بهای نفت، درآمد نفتی امسال به سختی به 36 میلیارد دلار خواهد رسید و دولت در چنین شرایطی کشور را اداره می کند.
رحیمی از مثبت شدن رشد اقتصادی کشور پس از چند سال به عنوان یکی از اقدامات مهم دولت یازدهم یاد کرد و افزود: نرخ رشد اقتصادی کشور از منفی شش درصد به عدد مثبت یک رسیده، آن هم در این شرایط کمبود شدید منابع.
وی مهار تورم را از اقدامات شاخص اقتصادی دیگر دولت برشمرد و بیان کرد: دولت ...
[ مشاهده متن کامل خبر تک رقمی کردن نرخ تورم کار بسیار بزرگی است در خبرگزاری دانشجویان ایران ]


شنبه ، ۶شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن