تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820403545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شباهت با بازیکن معروف انگیزه ای برای کلاهبرداری


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: - مرد جوان آنقدر شبیه یکی از بازیکنان معروف فوتبال بود که فوتبال دوستان بدون اینکه متوجه ماجرا شوند با او عکس سلفی می گرفتند.
این مرد با سوءاستفاده از همین شباهتش اقدام به کلاهبرداری در اهواز کرده بود اما پس از سفر به آبادان دستگیر شد.سرهنگ سیدمحسن تقی زاده، رئیس پلیس آبادن با بیان این خبر گفت: شامگاه پنجشنبه اطلاعاتی در اختیار پلیس قرار گرفت که از حضور مشکوک خودروی پرایدی با دو سرنشین در یکی از خیابان های شهر حکایت داشت.
رفتار مرموز سرنشینان خودرو و اینکه آنها احتمالا قصد سرقت دارند، باعث شده بود شهروندان با پلیس تماس بگیرند و به همین دلیل تیمی از مأموران کلانتری 13و گشت نامحسوس یگان امداد راهی محل شدند. آنها هر دو سرنشین پراید را زیرنظر گرفتند و متوجه شدند این افراد پس از پیاده شدن از ماشین، با تخریب قفل خودروی سمندی، قصد سرقت از داخل آن را دارند.
بنابراین هر دوی آنها در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند و پس از انتقال به اداره پلیس معلوم شد، خودروی پرایدی که در اختیار آنها بود نیز سرقتی است. وی افزود: در ادامه تحقیقات معلوم شد این دو متهم از کلاهبرداران حرفه ای هستند که تحت تعقیب پلیس آگاهی اهواز قرار دارند.
یکی از سارقان که پارسا نام دارد و 25ساله است به دلیل شباهت زیادش به یکی از بازیکنان معروف کشور که در تیم فولاد خوزستان بازی می کند، خود را به جای او معرفی کرده و دست به کلاهبرداری از عده ای در اهواز زده بود. او آنقدر به این بازیکن معروف شباهت داشت که حتی طرفداران وی نیز متوجه ماجرا نمی شدند و با دیدن پارسا سراغ او رفته و با وی عکس سلفی می گرفتند.
سرهنگ تقی زاده گفت: این متهم با سوءاستفاده از همین شباهت حتی سر چند بنگاه دار املاک در اهواز را هم کلاه گذاشته و علاوه بر این کلاهبرداری هایی را در نقاط دیگر کشور هم با همدستی دوستش رقم زده بود. به ...
[ مشاهده متن کامل خبر شباهت با بازیکن معروف انگیزه ای برای کلاهبرداری در همشهری آنلاین ]


شنبه ، ۶شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن