تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815517960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لاریجانی:مخالف صد در صد تجزیه عراق هستیم/ الکعبی:موشک های آمریکایی با پول سعودی از ترکیه به تروریست ها می رسد


واضح آرشیو وب فارسی:مازند مجلس: مازندمجلس: رئیس مجلس شورای اسلامی دردیدار با دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء عراق با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران با همه وجود از عراقی ها حمایت می کند، گفت: ایران صد در صد مخالف تجزیه عراق است.
مازندمجلس : به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر رسانه ای جنبش نجبای عراق، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیداربا حجت الاسلام «اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء عراق اظهار داشت: تحلیل شما از منطقه درست است و عربستان سعودی در این موقعیت جغرافیایی فعالیتهای منفی زیادی دارد، اما مهم این است که عربستان همواره ناموفق بوده و با شکست مواجه شده است.
وی ادامه داد: یک سال و نیم است که عربستان با کشور یمن در حال جنگ است، اما همانطور که مشاهده می کنید، در این جنگ پیشرفتی نداشته است. سعودی ها در موضوع سوریه هم گفتند که طی دو هفته کار این کشور تمام است و اکنون از آن حرف پنج سالی می گذرد.
رئیس قوه مقننه در خصوص موضع ایران در بحث آینده عراق تصریح کرد: ما صد در صد مخالف تجزیه عراق هستیم، همان طوری که مرجعیت عراق این موضع را اتخاذ کرده است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی موضع آیت الله سیستانی در این خصوص را مهم دانست و گفت: ما باید بدانیم که پروژه دشمنان در عراق و سوریه ادامه دارد و مساله این دو کشور با یکی دو پیروزی حل نمی شود.
لاریجانی خاطرنشان کرد: ما پس از انقلاب بحران های امنیتی در مناطق مختلف کشور همچون کردستان داشتیم. نیروهای سپاه و بسیج در آن زمان علاوه بر کار نظامی، کار فرهنگی انجام می دادند و این رمز پیروزی آنها بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما با همه وجود از شما حمایت می کنیم، چراکه شما فرزندان خوب امام خمینی(ره) در اسلام ناب محمدی هستید.
حجت الاسلام شیخ اکرم الکعبی دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء عراق با اشاره به کمکهای ملت ایران به مردم عراق اظهار کرد: من از ملت ایران و مقام معظم رهبری که در عراق و سوریه ...
[ مشاهده متن کامل خبر لاریجانی:مخالف صد در صد تجزیه عراق هستیم/ الکعبی:موشک های آمریکایی با پول سعودی از ترکیه به تروریست ها می رسد در پایگاه خبری مجلس مازندران ]


شنبه ، ۶شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مازند مجلس]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن