تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819208466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضاییان و پرسپولیس به هم رسیدند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، طبق صحبت های انجام شده میان مسئولان باشگاه پرسپولیس و رامین رضائیان قرار بر این شد که این بازیکن پس از اختلافات اخیری که با تیم پرسپولیس پیدا کرده بود در نهایت نظر سرمربی پرسپولیس نسبت به خودش را جلب کند و قرار است فردا با قراردادی یکساله بار دیگر رامین رضائیان پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس را بر تن کند. 
گفته می شود قرارداد رامین رضائیان با پرسپولیس به صورت "سفید امضاء" خواهد بود. 
رامین رضائیان که باشگاه پرسپولیس قرارداد داشت به صورت یکطرفه قراردادش را با پرسپولیس فسخ و به ترکیه سفر کرد و به تیم ریزاسپورت این کشور پیوست و در نهایت پس از فسخ قراردادش با این باشگاه ترکیه ای به دلیل اتفاقات ماه های گذشته ترکیه به کشورمان بازگشت و با صحبت هایی که مسئولان باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم داشت در نهایت توانست نظر باشگاه پرسپولیس را نسبت به خودش جلب کند و بار دیگر قرمزپوش شود.
[ مشاهده متن کامل خبر رضاییان و پرسپولیس به هم رسیدند در واحد مرکزی خبر ]


جمعه ، ۵شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن