تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817286661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۳۷۱ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در استان قزوین محقق شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دبیر ستاد سرمایه گذاری استان قزوین:
۳۷۱ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در استان قزوین محقق شد

اقتصاد دارایی قزوین


شناسهٔ خبر: 3750865 - چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- دبیر ستاد سرمایه گذاری استان قزوین گفت: در سه سال فعالیت دولت یازدهم ۳۷۱ میلیون دلار در استان قزوین سرمایه گذاری خارجی شده که معادل ۴۱ درصد کل سرمایه گذاری خارجی استان است. به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی قاسمی روز چهارشنبه به مناسبت هفته دولت با تشریح عملکرد اداره امور اقتصادی و دارایی و جذب سرمایه گذاری خارجی اظهار داشت: به منظور تسهیل در روند سرمایه گذاری در استان و رفع هرگونه موانع، حذف بوروکراسی اداری، کاهش زمان و هزینه، حذف رفت و آمد به سایر دستگاهها و ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری، مرکز جدید خدمات سرمایه گذاری در استان با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال و با هدف بهبود محیط کسب و کار استان راه اندازی و تجهیز شده است.
 
تشکیل شورای هماهنگی مدیران استانی وی افزود: به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در راستای تحقق سیاستهای کلی نظام اداری و اهداف و سیاستهای اقتصادی و مالی کشور و به منظور ایفای دقیق و جامع وظایف و ماموریت های محوله شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی از سال ۹۴ به ریاست اداره کل امور اقتصادی و دارایی و عضویت اداره کل امور مالیاتی، گمرک، بانکها، بیمه، بورس اوراق بهادار و نمایندگی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در استانها تشکیل شده است.

وی بیان کرد: مهمترین اهداف این شورا هماهنگی و انتظام بخشی هرچه بیشتر در اجرای برنامه ها و سیاست های وزارت متبوع در سطح استان، ایجاد هم افزایی، تشریک مساعی و تقویت نقش واحدهای تابعه وزارت متبوع در تصمیم سازیها و تصمیم گیریهای استان، تبادل افکار و تجربیات با هدف اتخاذ راهکارهای مناسب برای تسریع و تسهیل در خدمت رسانی به آحاد جامعه و ایجاد وحدت رویه در اجرای قوانین و مقررات است. قاسمی تصریح کرد: طرح موضوعات اساسی مانند تشویق و حمایت از سرمایه گذاری خارجی، تسهیل و بهبود محیط کسب و کار، اقتصاد مقاومتی، سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، رفع موانع تولید و رقابت پذیری و ارتقاء نظام مالی کشور از دیگر اهداف این شوراست و از فعالان اقتصادی استان دعوت می شود مسائل و مشکلات خود را در حوزه های سرمایه گذاری، مالیاتی، گمرک، بانکها، بیمه ها، اموال تملیکی و بورس اوراق بهادار برای طرح در شورا به این اداره کل ارائه کنند تا نسبت به رفع آن اقدام لازم صورت گیرد. مردم باید تکریم شوند مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین یادآورشد: در کنار همه خدماتی که مسئولان به مردم ارائه می کنند باید یک موضوع دغدغه همه باشد و تکریم ارباب رجوع و مردم سرلوحه کارها قرار گیرد تا بتوانیم حتی اگر درخواستی مورد اجابت قرار نگرفت حداقل با روی خوش و اخلاق حسنه با مردم برخورد کنیم. وی گفت:اگرسرمایه گذار داخلی و خارجی که وارد استان می شود به هر دلیلی موفق به سرمایه گذاری نشود اما از ما برخوردی مناسب ببیند مطمئن باشید که بازخورد خوبی خواهد داشت و میهمانان خارجی می توانند سفیری برای ما محسوب شوند.

دنبال آمار و ارقام غیر واقعی نیستیم/ باید کار مردم راه بیفتد قاسمی اضافه کرد: به هیچ وجه دنبال دادن آمار و ارقام غیرواقعی و مطرح کردن خود نیستیم بلکه همه تلاش خود را برای تسهیل در روند سرمایه گذاری به کار بسته ایم و تلاش می کنیم تسهیلات لازم را برای حضور سرمایه گذار دخلی و خارجی فراهم کنیم تا به اشتغال و اقتصاد استان کمک شود. جذب سرمایه گذاری در استان روند مطلوبی دارد قاسمی اضافه کرد:درمرکز خدمات سرمایه گذاری استان ۱۲۴ جلسه در رفع موانع و مشکلات بیش از ۲۶ طرح سرمایه گذاری داخلی و ۲۱ طرح سرمایه گذاری خارجی برگزار شده است. وی گفت: همچنین برای پایش و نظارت بر پیشرفت مالی و فیزیکی طرح های سرمایه گذاری خارجی به طور مستمر از طرح های سرمایه گذاری خارجی بازدید شده و موانع و مشکلات احتمالی این طرح ها مورد رسیدگی قرار گرفته است. قاسمی اظهارداشت: در راستای بهبود محیط کسب و کار نیز ۱۵ مورد از قوانین و مقررات زائد و دست و پاگیر کسب و کار و سرمایه گذاری نیز شناسایی و به دبیرخانه هیئت مقررات زدایی جهت انجام اقدامات و پیشنهادات اصلاحی منعکس شده است. دبیر ستاد سرمایه گذاری استان با توجه به اهمیت موضوع جذب سرمایه گذاری خارجی و تامین مالی بین المللی طرح های اقتصادی خصوصی و دولتی اظهارداشت: در این راستا مرکز خدمات سرمایه گذاری اقدام به شناسایی فرصت های سرمایه گذاری مطابق با اولویت ها و نیازهای اقتصادی استان کرده و بیش از ۷۵ طرح سرمایه گذاری دارای اطلاعات مالی و اقتصادی جهت ارائه به متقاضیان سرمایه گذاری در استان تدوین شده است. وی اضافه کرد: همچنین بیش از ۱۷ هیئت سرمایه گذاری از کشورهای مختلف از جمله روسیه، لهستان، ایتالیا، آلمان، ترکیه، مالزی، چین، سنگاپور، کره جنوبی و فرانسه در استان پذیرفته شده و فرصتهای سرمایه گذاری استان به این هیئت ها معرفی شده که تاکنون منجر به عقد ۲ تفاهمنامه همکاری اقتصادی و تجاری با دو شرکت ایتالیایی شده است.

در جذب سرمایه گذاری نباید جزیره ای عمل شود وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، در خصوص موازی کاری برخی دستگاهها در حوزه جذب سرمایه گذار خارجی اظهارداشت: البته نقش مرکز خدمت سرمایه گذاری استان برجسته و محور است اما به نظر می سرد می توانیم هماهنگی بیشتری با دستگاههای مرتبط داشته باشیم تا خروجی کار بهتر شود. قاسمی اضافه کرد:با هیچ دستگاهی مشکل نداریم و فقط دنبال جلب رضایت مراجعه کنندگان و متقاضیان سرمایه گذاری داخلی و خارجی هستیم و امیدوارم با شکل گیری پنجره واحد در مرکز ستاد سرمایه گذاری بتوانیم روند کار را بهبود بخشیم. در سهام عدالت دیگر تکلیفی نداریم وی بیان کرد: در حوزه سهام عدالت اداره امور اقتصادی و دارایی هیچ تکلیفی ندارد اما هر کس مراجعه کند پاسخ لازم را توام با تکریم ارائه می کنیم تامردم سرگردان نشوند اما توصیه می کنیم تا تعیین تکلیف نهایی از فروش سهام عدالت خودداری کنند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن