تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820963311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون هماهنگی توزیع توانیر: انگیزه‌ای برای مصرف بهینه انرژی با نظام تعرفه‌ای کنونی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون هماهنگی توزیع توانیر:انگیزه‌ای برای مصرف بهینه انرژی با نظام تعرفه‌ای کنونی نیست
خبرگزاری فارس: انگیزه‌ای برای مصرف بهینه انرژی با نظام تعرفه‌ای کنونی نیست
معاون هماهنگی توزیع توانیر با تاکید بر اینکه تا زمانی که نظام تعرفه‌ای را اصلاح نکنیم انتظار تحول اساسی از بخش توزیع برق غیرواقعی است گفت:با نظام تعرفه‌ای کنونی، مشترکان و مصرف‌کنندگان در بخش‌های مختلف، انگیزه‌ای برای مدیریت مصرف و مصرف بهینه انرژی ندارند.

به‌گزارش خبرگزاری فارس، محمود حقی‌فام در همایش انرژی با بیان این مطلب اظهار داشت: در این شرایط هر سیستمی چه داخلی و چه خارجی در بخش توزیع، در روبه رو شدن با نظام تعرفه‌ای ما، در موفقیت فعالیت‌های مدیریت مصرف دچار تردید می‌شود.
او که در نشست تخصصی مرزهای سیاست‌گذاری و دانش بهره‌وری سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: با نظام تعرفه‌ای کنونی، مشترکان و مصرف‌کنندگان در بخش‌های مختلف، انگیزه‌ای برای مدیریت مصرف و مصرف بهینه انرژی ندارند.
حقی‌فام تصریح کرد: خاستگاه اصلی مدیریت مصرف انرژی مربوط به بخش توزیع است و از این رو بار اصلی این بخش نیز روی دوش همکاران ما در بخش توزیع قرار دارد.
وی گفت: تامین مشترکان، کاهش رشد تقاضای برق، بهبود پایداری اقتصادی و بهبود قابلیت اطمینان از جمله مزایای افزایش بهره‌وری انرژی است.
حقی فام یادآور شد: هنوز پتانسیل‌های فراوانی برای افزایش بهره‌وری در صنعت برق و بهبود مصرف برق وجود دارد که باید به آن توجه دوباره ای کرد.
معاون هماهنگی توزیع توانیر تاکید کرد: تا زمانی که نظام تعرفه‌ای را اصلاح نکنیم انتظار تحول اساسی از این بخش غیر واقعی است و هر سیستمی چه داخلی و چه خارجی در بخش توزیع، در روبه رو شدن با نظام تعرفه‌ای ما، در موفقیت فعالیت‌های مدیریت مصرف دچار تردید می شود.
حقی‌فام در عین حال بر تسهیل روند ورود نهادهای مختلف به بخش مدیریت مصرف انرژی در کشور تاکید کرد و گفت: در این راه باید سازو کار درست اقتصادی تعریف شود.
انتهای پیام/ک

95/03/11 :: 19:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن