تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819505399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح سه پروژه زیرساختی شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: افتتاح سه پروژه زیرساختی شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری از افتتاح سه پروژه زیر ساختی در هفته دولت كه بدست متخصصان این شركت آماده بهره برداری گردیده اند ،خبر داد.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۳ شهريور ساعت 13:12

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری،  علیرضا شفیع زاده با تبریک آغاز هفته دولت به دولت مردان و خادمین مردم در دولت گفت:گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی بعنوان مدال های افتخار نظام یک تکلیف و بر همگان واجب است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینكه این شرکت چهار پروژه زیرساختی را در هفته دولت به بهره برداری خواهد رساند خاطرنشان کرد:‌ در كنار كلنگ زنی و بهره برداری از 9 واحد صنعتی مستقر در نواحی و شهرك های صنعتی استان ،شبكه روشنایی معابر اصلی شهرك صنعتی فرادنبه و وردنجان و آسفالت بخشی از معابر شهرك صنعتی وردنجان سه پروژه عمرانی است که بدست متخصصان این شرکت با هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد ریال آماده افتتاح شده اند.
 رئیس هیات مدیره شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری خدمات زیر ساختی را از اساس اصلی ایجاد یک واحد صنعتی دانست افزود:این شرکت وظیفه دارد کلیه واحدهای صنعتی مستقر در نواحی و شهرک های صنعتی استان را از بدو کلنگ زنی تحت ارائه خدمات زیر ساختی خود قرار دهد ،خدماتی زیرساختی که در شهرها و روستاها توسط دستگاه های خدمت رسان مجزا ارائه می شوند.
مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری تصریح كرد: این واحد های صنعتی خدماتی چون آب  برق، گاز، مخابرات، اینترنت ،آنتن تلفن همراه،فاضلاب،مسیر دسترسی،فضای سبز،جدول بندی معابر و ... را از این شرکت دریافت و در آستانه افتتاح و بهره برداری نیز بر اساس زمینه و نوع فعالیت شان ،خدمات زیرساختی تکمیلی به آنان ارائه تا با آسودگی خاطر آماده راه اندازی و پیوستن به چرخه صنعت استان شوند.
رئیس هیات مدیره شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری پروژه های عمرانی اجرا شده در نواحی و شهرک های صنعتی استان را ویترین اقدامات و عملکرد این شرکت بر شمرد و افزود:از آنجا که پروژه های عمرانی در دست اجرا و تکمیل شده در نواحی و شهرک های صنعتی استان همگی بدست متخصصان این شرکت تحقق می یابند بی شک جایگاه ویژه در ویترین افتخارات ما دارند و به هنگام بهره برداری از آنها و نیز بهره مندی واحد های صنعتی از این خدمات برای افتتاح ،احساس غرور می کنیم.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن