تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819753993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عشایر عامل تحقق اقتصاد مقاومتی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار سمنان: عشایر عامل تحقق اقتصاد مقاومتی هستند استاندار سمنان گفت: عشایر عامل تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه هستند.
۱۳۹۵ شنبه ۳۰ مرداد ساعت 21:25

به گزارش پانا از سمنان، محمدرضا خباز، در جمع عشایر شهرستان مهدی‌شهر اظهار داشت: عشایر در عرصه تولید نقشی بی‌بدیل دارند.
وی تلاش و زحمات تلاشگران این عرصه را ارزشمند توصیف کرد و افزود: اینکه قشر عشایر نماد اقتصاد مقاومتی در کشور هستند، بر کسی پوشیده نیست.
استاندار سمنان با اشاره به نام‌گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: اقتصاد خود اتکا عشایر با این موضوع کاملاً منطبق بوده و ضرورت شکوفایی بیش‌ازپیش این حوزه بر کسی پوشیده نیست.
خباز، اهتمام بیشتر مستولان بخش عشایری استان سمنان را در راستای رسیدگی به امور عشایر خواستار شد و تصریح کرد: رفع موانع تولید در این بخش را بایستی با حداکثر توان و ظرفیت‌های قانونی دنبال کرد.
وی در ادامه لزوم افزایش بهره‌وری در کارهای تولیدی، فرصت سازی برای عشایر، تسریع در ساماندهی عشایر در استان را از دستگاه‌های اجرایی مرتبط خواستار شد.
استاندار سمنان در ادامه با اشاره حمایت‌های رهبر معظم انقلاب از روستائیان و عشایر خاطرنشان کرد: به امید خدا در جلسه‌ای که با حضور مسئولان ذی‌ربط در بخش‌های مختلف مرتبط با عشایر و فرمانداران شهرستان‌ها برگزار خواهد شد، به امور عشایر زحمتکش استان رسیدگی می‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن