تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817087262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرشماری امسال کی انجام می شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: مدیر اجرایی ستاد سرشماری استان زنجان تاکید کرد: اجرای اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن از سوم مهر در سطح استان آغاز می‌شود.

 
حسین امید‌مقدم، ظهر امروز در اولین نشست مشترک معاونان فنی و آموزشی مسئولان تبلیغات و اطلاع‌رسانی سرشماری استان زنجان، گفت: یکی از فعالیت‌های مهمی که در مهرماه سال‌جاری شاهد اجرای آن خواهیم بود، انجام سرشماری نفوس و مسکن است.

وی افزود: در مهرماه امسال شاهد اجرای هشتمین دوره سرشماری نفوس و مسکن هستیم که از سال 1335 آغاز شده و هر 10 سال یک‌بار در کشور انجام می‌شده که از سال 85 به بعد برگزاری آن از دوره‌های 10 ساله به 5 سال تغییر یافته است.

این مسوول با بیان اینکه هدف‌گذاری مرکز آمار ایران برای سرشماری اینترنتی خانوارها 40 درصد است، خاطرنشان کرد: سرشماری عمومی نفوس و مسکن طی مهر و آبان‌ماه امسال برگزار خواهد شد که سوم تا 24 مهرماه به صورت اینترنتی بوده و پس از آن شاهد حضور ماموران سرشماری خواهیم بود.

وی اظهار کرد: علاوه بر راه‌اندازی سامانه ثبت اینترنتی از 25 مهر‌ماه ماموران آمارگیری به صورت چهره به چهره به محل زندگی خانوارها مراجعه می‌کنند که امسال بر خلاف دوره‌های گذشته شاهد وجود فرم‌های کاغذی نبوده و با استفاده از تبلت اطلاعات خانوارها در نرم‌افزاری جامع که در تبلت نصب شده است، ثبت می‌شود.

امید‌مقدم تصریح کرد: نتایج سرشماری بسیار مهم بوده و در تصمیمات کلان و سیاست‌های جدید بسیار اهمیت دارد و جمعیت، ویژگی‌های سنی، جنسی و اشتغال از همه مرم کشور و حتی پایین‌ترین سطوح جغرافیایی استان کسب می‌شود و فعالیت‌های اولیه آن از سال 92 آغاز شده و امسال به صورت اینترنتی اجرا و روش سنتی از آن حذف شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه سرشماری نفوس و مسکن با مراجعه به همه خانوارهای شهری و روستایی انجام شده و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته و همچنین با توجه به لزوم اگاه‌سازی نسبت انجام سرشماری به صورت اینترنتی به تبلیغات توجه جدی شده است.

معاون فنی و آموزشی سرشماری نفوس و مسکن استان زنجان نیز در این جلسه یادآور شد: سرشماری در کشورهای مختلف در دوره‌های زمانی ویژه و ثابت انجام می‌شود که مهم‌ترین آنها سرشماری نفوس و مسکن است که داده‌های خامی از اطلاعات مهم به دست می‌آید.

ایرج امینی با بیان اینکه جذب نیرو از طریق ثبت‌نام در سامانه مرکز آمار ایران انجام می‌شود، تاکید کرد: برای اجرای بهتر سرشماری عمومی نفوس و مسکن فعالیت‌های مختلفی مانند برنامه تبلیغاتی، زمان‌بندی انجام می‌شود و قطعا عواملی همچون تغییرات آب و هوایی نیز بر اجرای آن موثر خواهد بود.

مسئول تبلیغات سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان زنجان نیز در این جلسه اعلام کرد: فعالیت‌های تبلیغاتی از طریق مدارس، خطبه‌های نماز جمعه، تبلیغات محیطی، راه‌اندازی سامانه اطلاع‌رسانی سرشماری، استفاده از ظرفیت مراکز ICT ها، تعیین همیاران سرشماری در مدارس و ... انجام می‌شود.

اسماعیل حسینی گفت: اجرای برنامه زنگ سرشماری نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که در راستای تبلیغات سرشماری انجام می‌شود و می‌تواند در کاهش هزینه‌ها، کاهش بار آمارگیری، کاهش زمان اجرای سرشماری و ... موثر باشد.







۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن