تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812543027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنرمندان ایران و گیلان روز پزشک را تبریک گفتند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: استان‌ها > گیلان - روز پزشک است و خبرنگار خبرآنلاین ضمن تبریک این روز به پزشکان و فعالان عرصه سلامت، به بهانه تبریک روز پزشک و برای قدردانی از پزشکان این مرزوبوم با هنرمندان ایرانی گفتگوهای کوتاهی انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هنرمندانی چون: محمودپاک نیت، بهزاد فراهانی، امیرتاجیک، پدرام عظیمی مدیرلابراتوارفیلم، مهران رجبی، به صورت کوتاه و مختصر روز پزشک را به شنوندگان رادیوتبریک گفتند. ستارجعفری کارگردان و نویسنده از کربلا بارادیو تماس گرفتند و روزپزشک را به دوستان پزشکشان تبریک گفتند.

هنرمند گرانقدر گیلانی استاد مجید پتکی درگفتگو بارادیو باتشکر از دوستان پزشکش روز پزشک را به پزشکان ایران زمین تبریک گفت.

محمود سماک باشی: صدابردار سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار ما گفت: روز پزشك را تبريك ميگم و از پزشكان محترم مي خوام مراقب سلامتي هنرمندان باشند و در عين حال كمي هم به آنها تخفيف دهند چون به هر حال مي دانيد كه شرايط سينما طوري نيست كه آنها بتوانند هزينه هاي بهداشت شان رو تمام و كمال پرداخت كنند.

اکبربخشی زاده که نام ایشان در فیلمهای بسیاری به عناوین مختلف فنی ذکر شده در گفتگو با خبرنگار ما گفت : اکبربخشی زاده هستم لاربراتوریست و دستیار تدوین به عنوان عضوی از خانواده سینمای ایران روز پزشک را به پزشکان عزیز تبریک می گویم.

خدادادی تهیه کننده خانه مهر در گفتگوباخبرنگار ما گفت: ما به واسطه نوع تولیداتمان با پزشکان به نوعی رابطه همکاری داریم. از صمیم قلب این روز را به تمام پزشکان خصوصا دوستان و همراهانمان در برنامه ها و مستندهای تولیدی تبریک می گویم و امیدوارم فرهنگ سلامت در ایران هر روز بیشتر از پیش شود.

استاد ملوکی تفتی به عنوان نماینده شعبده بازان ایران و عضوی از جامعه هنری ایران روز پزشک را تبریک گفت و برای پزشکان ایرانی آرزوی سلامتی و توفیق کرد.
عادل رقابتی هنرمندکرجی و پیشکسوت تاتر ایران که آثاری مانند دزدان مادربزرگ ، سریال تلویزیونی بی‌بی‌یون و سریال تلویزیونی آشپزباشی و قبله عالم را درکارنامه دارند، نیز در گفتگویی کوتاه زادروز میلاد بوعلی سینا را تبریک گفت و برای پزشکان ایران زمین آرزوی توفیق و سلامتی کرد.

خلیل پیرپور بازیگر و تهیه کننده تبریزی در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن تبریک روز پزشک گفت که در حال تدارک تولید مستندهایی با موضوع پزشکی و سلامت است که بتواند به این طریق دین خود را به جامعه پزشکی ادا کند.

حمید یاسوری گفت: من نیز به نوبه خود به عنوان عضو کوچکی از خانواده صدابرداران ایران این روز را به پزشکان میهنم تبریک می گویم.

حسین سیری از هنرمندان تاتر و رادیو با اشاره به میلادبوعلی سینا در چنین روزی گفت: همه ما خواه ناخواه خاطرات فراوانی از پزشکان داریم و پزشکان گیلانی بهترینهای جهانند و من این روز را با بهترین جملات به بهترین پزشکان دنیا تبریک می گویم.روز پزشک مبارک.

نوید یحیایی خواننده خوش اتیه گیلانی گفت: ما همه سلامتی خود را خواسته یا ناخواسته مدیون پزشکانی هستیم که در مواقع درد و رنجمان به دادمان می رسند . روز پزشک بر پزشکان خصوصا پزشکان گیلانی مبارک باد.

سیروس حسینی فر مجری و هنرمند سرشناس کشورعزیزمان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به عنوان عضو كوچكي از جامعه هنري كشور، يكم شهريور ماه زاد روز حكيم بوعلي سينا رو به همه پزشكان دلسوز و زحمتكش و دانشسجويان رشته پزشكي كه قدم در اين زمينه نهادند را تبريك و تهنيت عرض ميگم. مادامي كه تلخي زندگي ديگران را شيرين ميكنيد بدانيد كه زندگي مي كنيد روز پزشك مبارك.

باقر یکتا هنرمند و بازیگر صومعه سرایی در گفتگویی باذکر خاطراتی از تولید فیلم و مستند باهمکاری پزشکان گفت: ما تقریبا با پزشکان دوست هستیم و بسیاری مواقع خود را از دوستان آنان می دانیم، روز پزشک بر پزشکان متعهدگیلان خصوصا صومعه سرا مبارک باشد.

مهرداد آبسالان هنرمندگیلانی که به عنوان کارگردان تئاتر، مدیرتولید فیلم وسریال نامی آشنا برای مخاطبان گیلانی و ایرانی است گفت: روز پزشك رو به همه هموطنان عزيزم تبريك ميگم. اميدوارم هر جا هستند تنشون سالم و تندرست باشد.

ابراهیم حسن زاده بازیگراهل رشت کارگردان، بازیگر تاتر و بازیگر فیلم وسریال خیلی کوتاه و مختصر گفت: هنرمند كوچكي از استان گيلان، روز پزشك رو به تمام پزشكان كشور تبريك مي گويم و هميشه شاد و خندان باشيد.

بهزاد رضا زاده هنرمند گیلانی که به عنوان آهنگساز و خواننده نام ایشان را در شبکه های سیما خصوصاشبکه باران بسیار دیده ایم وترانه شمال ایشان بسیار پرطرفداراست در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما گفت: به نوبه خودم به عنوان عضوي از جامعه هنري ايران، روز پزشك رو به تمام پزشكان ايران تبريك عرض ميكنم.

ایرج حیاتی هنرمند انزلیچی در گفتگوی بسیار کوتاه گفت: سلامتی هرجامعه ای مدیون پزشکان آن جامعه است و من هم به آفرینندگان سلامتی روزشان را تبریک می گویم.

آرش پروانه هنرمند املشی گفت: روز پزشک خاطرات بسیاری را به خاطرمامی آورد از دردهایی که درمان شدند و بیمارانی که شفایافتند و اینهانبود مگر با کمک پزشکان ، روز پزشک بر پزشکان ایرانی مبارک.

46






دوشنبه 1 شهریور 1395 - 18:52:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن