تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820853508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر دفاع: محل استقرار سامانه S-300 به آمریکایی ها ربطی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر نیوز:
وزیر دفاع: محل استقرار سامانه S-300 به آمریکایی ها ربطی ندارد

وزیر دفاع با اشاره به ادعای مقامات آمریکایی مبنی بر استقرار سامانه S-300 در شرق تهران گفت: مکان استقرار این سامانه پدافند هوایی ارتباطی به آمریکایی ها ندارد.
به گزارش خبرگزاری مهر ، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری امشب شبکه دو سیما به تشریح تازه ترین دستاوردهای کشور در حوزه دفاعی و آخرین تحولات نظم جدید منطقه ای پرداخت.
سردار سرتیپ "حسین دهقان" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ابتدای این برنامه درباره آخرین وضعیت تولید موتور اوج اظهار داشت: برای هواپیماهای جنگنده که سرعت زیاد لازم است باید به سمت موتورهای توربوجت برویم و این موتور را در دستور کار قرار دهیم.
وی اضافه کرد: با تمرکزی که روی این بحث شد و با بهرمند شدن از همه ظرفیت های پژوهشی، دانشی و صنعتی در صنایع دفاعی کشور ساخت این موتور را در دستور کار قرار دادیم که امروز از آن رونمایی شد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: تمامی آزمایش ها روی این موتور انجام شده و به نتیجه رسیده است و قادر هستیم که آن را روی پرنده ها مورد استفاده قرار دهیم؛ ضمن اینکه این موتور روی هواپیماهای هدایت پذیر یا پهبادها، هواپیماهای جت آموزشی و هواپیماهای پشتیبانی نزدیک رزمی قابل استفاده است.
در نظر داریم در یک برنامه حداکثر سه ساله بتوانیم به موتور جت سنگین دست پیدا کنیم
سردار دهقان با بیان اینکه ساخت این موتور مدخلی برای ورود به مراحل بعدی است گفت: در نظر داریم در یک برنامه حداکثر سه ساله بتوانیم به موتور جت سنگین هم دست پیدا کنیم که مقدمات این کار فراهم شده و کنسرسیومی بین ما، مپنا و شرکت OTC شکل گرفته و سازمان کار نیز طراحی شده است.
وی درباره آخرین وضعیت طراحی و ساخت جنگنده قاهر نیز بیان داشت: ایده ای وجود داشت که بتوان هواپیماهای سبک و ارزانی برای ماموریت های رزمی در پشتیبانی نزدیک تولید کرد ...
[ مشاهده متن کامل خبر وزیر دفاع: محل استقرار سامانه S-300 به آمریکایی ها ربطی ندارد در خبرگزاری مهر ]

وزیر دفاع: محل استقرار سامانه S-300 به آمریکایی ها ربطی ندارد






دوشنبه ، ۱شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر نیوز]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن