تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820129272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور فرزند استان در جمع داوران سی وچهارمین دوره از جشنواره فرهنگی هنری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در سی و چهارمین فستیوال فرهنگی و هنری دانش آموزان کشور؛ حضور فرزند استان در جمع داوران سی وچهارمین دوره از جشنواره فرهنگی هنری فرزند استان سمنان، در سی و چهارمین فستیوال فرهنگی و هنری دانش آموزان سراسر کشور، در جمع داوران حضور داشت.
۱۳۹۵ شنبه ۳۰ مرداد ساعت 13:31

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، با برگزاری آئین اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان کشور، در بخش پسران و دختران در شهر تاریخی نیشابور، این دوره از مسابقات به ایستگاه پایانی رسید و پرونده آن در سال تحصیلی 95-94 بسته شد.
از جمع 45 دانش آموزی که از استان سمنان به مرحله حضوری مسابقات فرهنگی هنری اعزام شدند، همگی در رشته های مختلف حائـز رتبه کشوری گردیده و 45 رتبه در بخش انفرادی و گروهی کسب شد.
در این فستیوال بزرگ فرهنگی هنری دانش آموزی که بیش از 1900 دانش آموز از سراسر کشور در رشته های گوناگون هنری و فرهنگی باهم رقابت نمودند، داوران صاحب نام و برجسته کشور با توجه به تخصص خود، امر داوری را عهده دار بودند که در رشته هنرهای آوایی و در بخش گروه نوازی و تکنوازی، حضور دکتر پویان آزاده از فرزندان هنرمند استان سمنان، باعث افتخار بود.
پویان آزاده، متولد 1358 سمنان، در دوران دانش آموزی خود، موفق به کسب رتبه اول تکنوازی پیانو، آهنگسازی و رهبری گروه در فستیوال هنری دانش آموزان کشور در سال های 71، 72 و 73 شده و با درجه دکتری از دانشگاه مارتین لوتر کشور آلمان فارغ التحصیل و به عنوان عضو هیأت علمی دانشکده هنر دانشگاه تهران، مشغول به تدریس می باشد.
او مؤلف کتاب های «متد آموزش پیانو اروپا» و «سرودهای ملی کشورهای جهان» بوده و آلبوم موسیقی «ییلاق» که برای نخستین بار از همراهی دایره و پیانو تولید شده، به نام وی به ثبت رسیده است.
/ محمدمهدی ملائیان، رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان سمنان /














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن