تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820976971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رحیمی: نتایج تکواندو خیلی خیلی پایین تر از حد تصور بود/ در مورد سلیمی دیگر نمی توانیم شکایت کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:نسیم آنلاین:
رحیمی: نتایج تکواندو خیلی خیلی پایین تر از حد تصور بود/ در مورد سلیمی دیگر نمی توانیم شکایت کنیم

سرپرست کاروان ایران در المپیک گفت: نتایج تکواندو حتی برای کادر فنی و مسئولان فدراسیون هم غیر قابل باور است.
اصغر رحیمی در گفتگو با خبرنگار اعزامی « نسیم آنلاین » از ریو، در خصوص نتیجه دادگاه بین المللی ورزش در مورد بهداد سلیمی اظهار داشت: در دادگاه شرکت کردیم و طی 3 ساعت از عنوان شکایت خود دفاع کردیم ولی در نتیجه درخواست ما رد شد. مهم ترین دلیل آنها نیز این بود که آنها هیئت ژوری را بالاترین مرجع می دانند و نتیجه دادگاه نیز قابل اعتراض نیست و ما نمی توانیم اقدام دیگری انجام دهیم.
وی در خصوص ناداوری در سایر رشته ها گفت: به جز موضوع بهداد سلیمی که بسیار شدید و برنامه ریزی شده بود، شدت ناداوری ها در سایر مسابقات آنقدر زیاد نبود که قابل شکایت باشد. موضوع امتیاز یزدانی در دیدار با کشتی گیر آذربایجان از سوی خادم پیگیری شده است و وی اعتراضی را تقدیم لالوویچ کرده است. در تکواندو نیز شاهد ناداوری نبودیم.
سرپرست کاروان ایران در المپیک در خصوص عملکرد ورزشکاران کشورمان گفت: کمیته ملی المپیک قبل و در بحث اعزام کاروان هر کاری لازم بود انجام داد. متاسفانه کشتی فرنگی و تکواندو در حد انتظارها نبود و بعد از بازگشت به ایران باید این نتایج بررسی شود. تکواندو 3 قهرمان جهان را در بخش مردان همراه داشت که همه رنکینگ خوبی داشتند اما یک مدال هم نگرفت. نتایج تکواندو خیلی خیلی کمتر از حد تصور بود و حتی برای کادر فنی و مسئولان فدراسیون هم غیر قابل باور است. از کشتی فرنگی هم انتظار طلا داشتیم که محقق نشد.
وی افزود: عملکرد سایر رشته ها خوب بود. وزنه برداری دو طلا کسب کرد و کشتی آزاد نتایجی بهتر از المپیک لندن کسب کرد. کیمیا علیزاده عملکرد فوق العاده ای داشت و حتی ممکن است تا مدت ها شاهد کسب مدال در بانوان نباشیم.
رحیمی در پایان تاکید کرد: المپیک ریو به پایان ...
[ مشاهده متن کامل خبر رحیمی: نتایج تکواندو خیلی خیلی پایین تر از حد تصور بود/ در مورد سلیمی دیگر نمی توانیم شکایت کنیم در نسیم آنلاین ]

رحیمی: نتایج تکواندو خیلی خیلی پایین تر از حد تصور بود/ در مورد سلیمی دیگر نمی توانیم شکایت کنیم






دوشنبه ، ۱شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نسیم آنلاین]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن