تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820001495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی داده می شود


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: مدیرعامل صندوق احیا و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی با اشاره به واگذاری ۵۰ بنای تاریخی به بخش خصوصی گفت: مقرر شده که ۱۵۰ بنای دیگر تا پایان سال به بخش خصوصی واگذار شود که امید است این امر محقق شود.
محمدرضا پوینده شامگاه یکشنبه در مراسم افتتاح هتل آپادانا در جمع خبرنگاران از واگذاری نزدیک به 50 بنای تاریخی به بخش خصوصی از خرداد سال گذشته تا خرداد امسال خبر داد و اظهار داشت: مقرر شده که 150 بنای دیگر تا پایان سال به بخش خصوصی واگذار شود که امید است این امر محقق شود.
وی با بیان اینکه از تعداد 50 بنای واگذار شده 31 مورد مربوط به سال گذشته و 15- 16 مورد مربوط به سال 95 است، گفت: طرح واگذاری بناهای تاریخی برای فعال شدن این بناها و مشارکت بیشتر بخش خصوصی است که براساس قوانین مربوط به واگذاری انجام می شود.
پوینده با اشاره به روند واگذاری بناهای تاریخی به بخش خصوصی افزود: بناهایی که مورد بهره برداری نبوده یا بهر برداری غیرمرتبط داشته برای واگذاری انتخاب می شود و فرایند واگذاری به این صورت است که ابتدا کارشناسان هزینه مرمت بنای تاریخی قابل واگذاری را تخمین زده و با توجه به هزینه مرمت مدت زمان واگذاری مشخص می شود.
وی خاطرنشان کرد: پس از مشخص شدن زمان واگذاری یک مزایده دو مرحله ای برگزار شده و در مرحله نخست صلاحیت و مهارت فنی برای بهره برداری بخش خصوصی و در مرحله دوم سرمایه بخش خصوصی سنجیده می شود و پس از آن دوره مرمت برای بخش خصوصی برگزار می شود که در این دوره اجاره ای دریافت نمی شود.
مدیرعامل صندوق احیا و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی تصریح کرد: در تمام دوران مرمت و بهره برداری نظارت دقیق بر کار واگذاری انجام می شود و در دوران بهره برداری تا پایان زمان اجاره نظارت توسط استان ها انجام می شود.
وی درباره تسهیلات ارائه شده به بخش خصوصی برای مرمت و بهره برداری از بناها بیان کرد: صندوق احیا نسبت به اعطای تسهیلات اقدام ...
[ مشاهده متن کامل خبر ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی داده می شود در خبرگزاری بسیج ]


یکشنبه ، ۳۱مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن