تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817183709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واقعا فکر نمی‌کنید این مردم می‌فهمند؟!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه شرق: تخریب‌ها علیه رئیس‌جمهوری، صدای اعضای دولت را درآورده. معاون اول، معاون حقوقی و حالا وزیر کشور. «عبدالرضا رحمانی‌فضلی» در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان ثبت احوال از تخریب‌ها علیه رئیس‌جمهوری گلایه کرد.

 او گفت «افراد و اشخاص و جریاناتی که به دنبال حاشیه‌سازی باشند و مردم و مسئولان را از مسیر اصلی غافل کنند و خدای ناکرده این کار را با رعایت‌نکردن مسائل اخلاقی و قانونی انجام دهند، باید در برابر این مردم پاسخ‌گو باشند». به گزارش «پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور» او ادامه داد: «چگونه می‌شود به رئیس‌جمهوری به‌راحتی اتهام بزنیم؟ واقعا فکر نمی‌کنید این مردم می‌فهمند و می‌دانند؟

رئیس‌جمهوری انتخاب کرده‌ایم و همه باید به او کمک کنیم و ناظر او باشیم».هفته گذشته حجت‌الاسلام «سیدحمید روحانی»، رئیس سابق مرکز اسناد انقلاب اسلامی و رئیس بنیاد «تاریخ‌پژوهی و دانش‌نامه انقلاب اسلامی»، رئیس‌جمهوری را به خیانت متهم کرده بود و گفته بود که او باید محاکمه شود. او همچنین «حسن روحانی» را با «بنی‌صدر» و «عمروعاص» مقایسه کرده بود.«مجید انصاری»، معاون حقوقی رئیس‌جمهوری، روز دوشنبه در نشستی خبری از شکایت دولت از توهین‌کنندگان به رئیس‌جمهوری خبر داد؛ دادگاهی هم که به آن شکایت برده می‌شود، «دادگاه ویژه روحانیت» است.

حمید روحانی: از شکایت دولت‌ هراسی ندارم

در‌همین‌حال «حمید روحانی» که گویا هدف این شکایت است، به «تسنیم» گفته «هنوز هیچ احضاریه‌ای به دست من نرسیده؛ اما اگر شکایتی شده باشد، از آن استقبال خواهم کرد؛ چرا‌که بنده واقعیات و اعتقادات خود را گفتم». او افزود: «من نه اصولگرا هستم و نه اصلاح‌طلب. پیرو و شاگرد خط امام راحل هستم و به آن افتخار می‌کنم». او ادامه داد: «من از شکایت دولت‌ هراسی ندارم. اگر قرار بود بترسم، باید از شاه می‌ترسیدم، نه از دولت فعلی».او که بنیاد تحت ریاستش در بودجه امسال سهمی «٣٤٦‌میلیون‌و پانصد‌هزار‌تومانی» دارد، گفته بود: «روحانی نه‌تنها علیه رهبری، بلکه به صورت عریان بر امام هم شمشیر بست... ؛ خیانتی که آقای روحانی انجام داد، بنی‌صدر نمی‌توانست بکند. باید مراقب بود».

وزیر کشور: رفتار رئیس‌جمهوری صادقانه است

وزیر کشور در ادامه سخنانش با تأکید بر اینکه با شناختی که از قبل از آقای روحانی داشتم، گواهی می‌دهم که ایشان در رفتار خود صادقانه عمل می‌کند، گفت: «رئیس‌جمهوری موضوعات و مسائل را با بحث‌ها و موضع‌گیری‌های سیاسی آمیخته نمی‌کند و با مردم صادقانه برخورد می‌کند و قول بی‌خود نمی‌دهد و نگاه‌های پوپولیستی ندارد و در حد امکانات، مقدورات و توان، کار را پیش می‌برد و از تمام وزرا توقع دارد با مردم صادق باشند».
رحمانی‌فضلی افزود: «براساس رابطه‌ای که رئیس‌جمهوری با مقام معظم رهبری تعیین کردند، گواهی می‌دهم ارتباط ایشان از نظر قلبی و اجرائی واقعا به رهبری نزدیک است؛ براساس آنچه در جلسات خصوصی و مشورت‌ها و تعاملاتی که در تحلیل مسائل روز داریم، همیشه احساسم این بوده که ایشان دقیقا در همه مسائل، خودشان را با رهبری تنظیم می‌کنند و این جزء امتیازات بسیار خوبی است که باید آن را قدر بدانیم».

در مجلس برای افشاگری خانوادگی ساختگی دعوا  کردند

وزیر کشور با بیان اینکه «ما نمی‌گوییم همه امور کشور در شرایط مطلوب است و کسی چنین ادعایی ندارد»، گفت: «راهی طولانی و مسیرهای پر‌ پیچ‌و‌خم داریم. خیلی از اشکالات موجود نیز ریشه تاریخی دارد. نظام‌های حاکم بر بودجه‌ریزی و نظام اداری، نظام مناسبی نیست؛ هرچند اصلاحاتی صورت گرفته است؛ اما مطلوب نیست».او ادامه داد: «در حوزه اجتماعی، در مجلس رئیس قوه مجریه و رئیس قوه مقننه برای افشاگری خانوادگی ساختگی دعوا کردند و چقدر قلب‌های مؤمنان و دوستداران انقلاب متأثر شدند؛ اما امروز رؤسای قوای سه‌گانه با یکدیگر در حال تعامل و صلح هستند و اختلافی در عرصه حاکمیت نداریم».

به خاطر خون شهدا حاشیه درست نکنیم

وزیر کشور با اشاره به اینکه باید نقد انجام شود؛ اما انصاف هم در نظر گرفته شود، گفت: «باید از سرمایه‌گذاری مردم حمایت و تشویق صورت گیرد و اگر فضا به گونه‌ای باشد که مردم احساس کنند که در هیچ جایی نمی‌توانند سرمایه‌گذاری کنند، قطعا با مشکل مواجه خواهند شد».رحمانی‌فضلی تصریح کرد: «هیچ اختلافی درحال‌حاضر در عرصه حاکمیت نداریم و میان رؤسای سه قوه رفاقت و تأیید یکدیگر وجود دارد و این موجب خشنودی رهبری است».وزیر کشور افزود: «همه مسئول امنیت داخلی کشور هستیم و به کمک نیروهای داخلی، امنیت و نشاط را باید در جامعه ایجاد کنیم و به خاطر خون شهدا حاشیه درست نکنیم؛ اما ناظر باشیم. درگیرکردن افکار عمومی، کاری را درست نمی‌کند؛ اما باید نظارت‌ها درست انجام شود».





۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن