تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820629205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دژ هزار ساله «رشکان» محل معتادان و بزه کاران


واضح آرشیو وب فارسی:شهردارآنلاین: شهردارآنلاین: به گفته عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، دژ هزار ساله «رشکان» محل معتادان و بزه کاران شده است و زمین های اطراف آن نیز توسط مشاغل مزاحم احاطه شده است.
به گزارش شهردار آنلاین، پیرهادی عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته نظارت کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در راستای بررسی مشکلات محلات منطقه 20، طی جلسات کارشناسی با حضور کارشناسان کمیته نظارت و مدیریت شهری به بررسی مشکلات و خواسته های شورایاری، هیئت امنا و اهالی محله صفائیه پرداخت.
پیرهادی عدم ساماندهی زمین و ساختمان های کارخانه سیمان ری را مهمترین مشکل محله صفائیه عنوان کرد.
وی افزود: بعد از تعطیلی کارخانه سیمان ری، یک قسمت زمین کارخانه به گورستان کمپرسورها تبدیل شد، قسمتی دیگر تعمیرگاه ماشین های سنگین وقسمتی به کارگاه بتن سازی تبدیل گشته است. همچنین ساختمان ها و نقاط کور این زمین نیز محلی آسوده برای معتادین و کارتون خوابها گشته است.
رئیس کمیته نظارت ادامه داد: دژ رشکان از آثار تاریخی است که به بیش از هزار سال گذشته باز می گردد.
وی ادامه داد در دنیا تحقیقات گسترده ای در باره این بنا انجام شده حال به جای اینکه ما این میراث را حفظ کنیم و محلی بسازیم که خانواده ها از آن بهره ببرند، مکانی جهت حضور معتادین و بزه کاران شده و از طرف دیگر زمین های اطراف آن را مشاغل مزاحم احاطه کرده اند. عدم رسیدگیبه این محدوده باعث گردیده نه تنها این قسمت از حالت تاریخی خارج شده بلکه مزاحمت و ناراحتی ساکنین و اهالی را نیز به همراه داشته، البته شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر نیز باید به وضعیت مشاغل مزاحم موجود رسیدگی کنند.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، ساماندهی چهارشنبه بازار در این محله را از دیگر خواسته های شورایاری و هیئت امنا عنوان کرد.
وی افزود: چهارشنبه بازار در این محله طی سالیان در حال برگزاری بوده است حال آنکه در گذشته ...
[ مشاهده متن کامل خبر دژ هزار ساله «رشکان» محل معتادان و بزه کاران در پایگاه جامع اطلاع رسانی مدیریت شهری ]


یکشنبه ، ۳۱مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شهردارآنلاین]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن