تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819038820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معیار وزارت نیرو در جذب سرمایه خارجی تامین منافع ملی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری مجلس: وزیر نیرو گفت: قانون تشویق و حمایت از سرمایه گذاری خارجی هم در قانون مورد تاکید قرار گرفته و هم در سیاستهای کلی نظام از سوی مقام معظم رهبری بر آن تاکید شده است و به یقین معیار اصلی وزارت نیرو در جذب سرمایه گذاری خارجی، تامین منافع و مصالح ملی خواهد بود.
بهگزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، حمید چیت چیان، امروز (یکشنبه، ٣١ مردادماه) در نشستی خبری به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، با برشمردن بخشی از اقدامهای وزارت نیرو در صنعت آب و برق در این هفته گفت: در این هفته ٢ سد در خراسان شمالی و اصفهان و ٣ شبکه زهکشی و آبیاری در ٣ استان لرستان، مازندران و اردبیل به بهره برداری می رسد.
وی افزود: ٢١٢ مجتمع آب روستایی در ٨٧٢ روستا با پوشش جمعیتی بالغ بر ٤٣١ هزار نفر در ٢٤ استان کشور به بهره برداری خواهد رسید، همچنین ٢ تصفیه خانه آب ویس و خوانسار و ٦ تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای رزن، نقده، سریش آباد، میگون، التیمور مشهد و سده لنجان اصفهان به بهره برداری خواهد رسید.
وزیر نیرو تصریح کرد: مجموعسرمایه گذاری های انجام شده در طرحهای بخش آب که در این هفته به بهره برداری خواهند رسید یکهزار و ٣٦٦ میلیارد تومان است، در این هفته، ٣ نیروگاه گناوه، بهبهان و سیرجان با ظرفیتی بالغ بر یکهزار و ٤٦٠ مگاوات به بهره برداری خواهد رسید.
چیت چیان عنوان کرد: در این هفته ٧ پست ٤٠٠ کیلووات، ١٩ پست ٢٣ کیلووات، ٣٢ پست ١٣٢ کیلووات و ٣٣ پست ٦٣ کیلووات به بهره برداری خواهند رسید، در حوزه انرژی های نو در این هفته جمعا ٢٢ پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر ٢٨٤ میلیارد ریال به بهره برداری می رسند.
وی گفت: از جمله این طرحها در حوزه انرژی های نو بهره برداری از ٣ توربین بادی مجموعا به ظرفیت ٥,٧ مگاوات در کهک استان قزوین، پست انتقال برق بادی ١٣٢.٢٠ کیلوولت بینالود، احداث نیروگاه ٢٢٨ کیلوواتی خورشیدی در قم و غیره است.
وزیر نیرو در مورد ارائه خدمات برق رسانی روستایی نیز افزود: تعداد روستاهای برق دار ...
[ مشاهده متن کامل خبر معیار وزارت نیرو در جذب سرمایه خارجی تامین منافع ملی است در خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ]


یکشنبه ، ۳۱مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری مجلس]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن