تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798991400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی کانون بازنشستگان آزاده در نیروی انتظامی/ خارجی‌ها به دنبال دفاع از منافقین هستند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: راه اندازی کانون بازنشستگان آزاده در نیروی انتظامی/ خارجی‌ها به دنبال دفاع از منافقین هستند
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از راه اندازی کانون بازنشستگان آزاده نیروی انتظامی در دل این سازمان خبر داد.

کانون بازنشستگان آزاده در نیروی انتظامی راه اندازی می شود
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم تجلیل از آزادگان شاخص ناجا که امروز (چهارشنبه) در مسجد مالک اشتر ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه نیروی انسانی ناجا، ضمن ارتباط با بازنشستگان آزاده نیروی انتظامی، به مکتوب کردن خاطرات دوران اسارت این عزیزان اهتمام بورزد. 


وی افزود: باید در خصوص راه اندازی کانون بازنشستگان آزاده در دل نیروی انتظامی اقدام کنیم تا به طور مستمر با این عزیزان در ارتباط بوده و از روحیه ایثارگری آنها در جهت تلاش برای آسایش و امنیت مردم الگو برداری کنیم.


سردار اشتری با بیان اینکه بالغ بر 2هزار آزاده در سازمان عظیم نیروی انتظامی وجود دارد، گفت: امنیت بسیار خوبی که امروزه در کشورمان وجود دارد به برکت ایثار همین عزیزان است.


وی ادامه داد:‌ همکاران ما که بعد از دوران انقلاب وارد نیروی انتظامی شدند باید آزادگان بازنشسته را به عنوان الگوی خود قرار دهند چرا که آزادگان ناجا در دوران اسارت و در مکان و زمانی که پر از خفقان بود توانستند حرف خود را به تمام دنیا برسانند.


فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: آزادگان ما علی‌رغم فشارهای بسیار زیاد دشمن بعثی یک لحظه تسلیم آنها نشده و از اسلام، رهبر، کشور، ولایت فقیه و اعتقادات خود صیانت کردند چرا که به جز عشق و علاقه به میهن و ولایت فقیه چیزی را هدف قرار نداده بودند.


سردار اشتری گفت: عزیزانی که امروز در خدماتشان هستیم به عنوان نمونه‌هایی از آزادگان ناجا در سراسر کشور بوده و از آنها تجلیل خواهیم کرد.


وی در جمع خبرنگاران تصریح کرد:‌ تجلیل از آزادگان به معنای زنده نگه‌داشتن روحیه ایثار و شهادت و کار است و امیدواریم با پیروی از این عزیزان و شهدای 8 سال جنگ تحمیلی خدمتگذار خوبی برای مردم باشیم.


فرمانده نیروی انتظامی در خصوص سوال خبرنگاری مبنی بر اقدام گروه تروریستی تکفیری استان کرمانشاه، گفت: اقدامات خوبی توسط سربازان آقا امام زمان(عج) و نیروی انتظامی صورت گرفت که به موجب آن گروه تروریستی تکفیری استان کرمانشاه شناسایی و با اقدام اطلاعات تعدادی دستگیر و برخی به درک واصل شدند.


سردار اشتری در خصوص اقدامات در نظر گرفته شده برای اربعین بیان داشت: برای مراسم اربعین نیروی انتظامی آمادگی خود را اعلام و اقدامات اولیه را در جهت پذیرایی از زائران اربعین در مرزهای چزابه، شلمچه و مهران در نظر گرفته است.


وی با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها برای زائران آقا حسین بن علی(ع) آماده است، تصریح کرد: زائران می‌توانند با داشتن گذرنامه و مدارک  معتبر در ایام خاص مراجعه کنند.


فرمانده نیروی انتظامی در خصوص برگزاری برخی از مجالس‌ در رستوران وتالارهای شهر گفت: دستورالعمل برگزاری مراسم در رستوران ها، تالار و باغ تالارها طبق ضوابط از قبل تعیین شده کاملاً مشخص است و اگر قرار باشد مراسمی در این مراکز انجام گیرد باید از پلیس اماکن مجوز کسب کنند و رعایت تمام مسائل و  توصیه‌ها از ایجاد مزاحمت برای مردم و همسایگان خودداری کنند.


وی ادامه داد: اگر خدایی نکرده در مراسم هایی که دراین مکان‌ها برگزار می‌شود اتفاق خلاف شرعی بیفتد طبق قانون با آن برخورد خواهیم کرد.


سرداری اشتری در خصوص تبلیغ عده‌ای در فضای مجازی در خصوص برگزاری مهمانی‌ها به شهروندان توصیه کرد: مردم قبل از شرکت در هر مراسمی ابتدا نسبت به شناسایی افراد و مکان مورد نظر اطلاعات کافی را به دست آورده و بعد از این اقدام در مراسم مذکور حضور یابند و اگر به موارد مشکوکی برخوردند به ما اطلاع دهند.


وی تاکید کرد: پلیس فتا بر تمامی مراسم ها اشراف دارد.


 فرمانده ناجا در خصوص پرسش خبرنگاری مبنی بر تشکیل کانون آزادگان بازنشسته ناجا بیان داشت: توصیه می‌کنم عزیزان آزاده کانونی را تحت نظر کانون بازنشستگان نیروی انتظامی تشکیل و تجربیات خود را به همکاران کم سابقه خود منعکس کنند.


وی بیان داشت: اگر مشکلاتی داشته باشند از طریقه کانون به هیئت رئیسه ناجا برسانند تا ما بتوانیم از پیشنهادات و نظرات آنها استفاده کنیم.


فرمانده نیروی انتظامی گفت: اخیرا شاهد هستیم که برخی خارج‌نشینان به دنبال دفاع از جنایات منافقین هستند.



وی با اشاره به رشادتهای آزادگان در دوره اسارت و تاکید آنها بر احیای امر به معروف و ناکام گذاشتن منافقین در جلب همکاری آنها در دوره اسارت با انتقاد از برخی اقدامات اخیر در دفاع از منافقین گفت: گروهک منافقین جنایات بی‌شماری را علیه مردم کشورمان انجام داد و خوشختانه آزادگان سرافراز کشور، در دوره اسارت آنها را ناامید کردند.






۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن