تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817193728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خون و آتش پس از رفاقت کثیف!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: جوان 26 ساله ای که پس از رفاقت کثیف در یکی از گروه های غیراخلاقی شبکه های اجتماعی دستش به خون آلوده شد زوایای دیگری از این پرونده جنایی را در حالی فاش کرد که همدست دیگر او نیز توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شد.
 
به گزارش خراسان، «ع» متهم ردیف اول یک پرونده جنایی که با تلاش 10 روزه کارآگاهان و صدور دستورات ویژه قضایی در تهران دستگیر شد، ظهر روز گذشته در حالی به محل وقوع جنایت در خیابان مسلم جنوبی مشهد هدایت شد که قرار بود، صحنه قتل و چگونگی به آتش کشیدن منزل مسکونی را در حضور قاضی ویژه قتل عمد بازسازی کند. این جوان 26 ساله که هنوز آثار سوختگی ناشی از این اقدام جنایتکارانه بر سر و صورتش نمایان بود مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت و پس از آن که قاضی «علی اکبر احمدی نژاد» از وی خواست مواظب اظهارات خود باشد و حقیقت ماجرا را بیان کند، با معرفی کامل خود گفت: من و آن جوان 31 ساله حدود 10 روز قبل از وقوع جنایت، در یکی از شبکه های اجتماعی با یکدیگر آشنا شدیم که در آن گروه موضوعات غیراخلاقی مطرح می شد.
 
این گونه بود که رفاقت من و آن جوان خیلی زود شکل گرفت و به محیط های خصوصی کشیده شد. او مرا به منزل مسکونی پدرش که خالی از سکنه بود دعوت کرد و من هم یک بار نزد او رفتم اما او دوباره مرا به آن منزل در خیابان مسلم جنوبی دعوت کرد.
 
وی مدعی شد: این بار وقتی مقابل هم قرار گرفتیم بر سر برخی مسائل خاص و غیراخلاقی با یکدیگر به اختلاف خوردیم و همین عامل به مشاجره لفظی منجر شد اما این مشاجره به درگیری فیزیکی انجامید و او با برداشتن یک چاقو به سمت من حمله کرد که من هم چاقو را گرفتم و اولین ضربه را به گردنش زدم. پس از آن هم نفهمیدم چند ضربه دیگر به نقاط مختلف بدنش وارد آوردم.
 
متهم این پرونده جنایی ادامه داد: خیلی ترسیده بودم از منزل بیرون آمدم و ماجرا را برای پدر و یکی از دوستانم تعریف کردم. سپس 3 نفری با برداشتن مقداری بنزین به محل آمدیم. قصد داشتیم آثار جرم را از بین ببریم تا شناسایی نشویم. به همین خاطر هم بنزین ها را روی لوازم منزل پاشیدیم اما متأسفانه گاز بنزین فضای اتاق را پر کرده بود. قبل از آن جسد را به داخل حمام انداخته بودم. وقتی شعله کبریت را کشیدم انفجار رخ داد که سر و صورتم سوخت. در این لحظه به همراه پدر و دوستم سوار خودرو 206 مقتول شدیم و از محل فرار کردیم. پدرم خودروی پرایدش را برای فروش به دایی ام سپرد که در تربت حیدریه زندگی می کند اما کارآگاهان متوجه موضوع شدند و طولی نکشید که مرا زمانی که سوار بر اتوبوس بودم در سه راه افسریه تهران دستگیر کردند و سپس پدرم را در نزدیکی دادسرای تهران به دام انداختند و روز گذشته هم حلقه های قانون را بر دستان دوستم گره زدند.
 
متهم این پرونده در پاسخ به سوال قاضی احمدی نژاد که پرسید خودروی مقتول را چه کردید؟ گفت: خودرو را به منطقه سد کارده مشهد بردیم و آن را به آتش کشیدیم!
 
گزارش خراسان حاکی است: در پی اعترافات صریح متهم در بازسازی صحنه جنایت، قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با صدور قرار بازداشت موقت او و همدستانش را روانه زندان کرد تا این پرونده دیگر مراحل قانونی خود را طی کند.
 
شایان ذکر است: در آغاز بازسازی صحنه قتل، ابتدا کارآگاه نجفی (افسر پرونده) به تشریح جزئیاتی از محتویات پرونده، اعترافات متهم و چگونگی دستگیری وی پرداخت و به نمایندگی از پلیس آگاهی از صدور دستورات ویژه قضایی برای دستگیری متهم در شهرهای مختلف کشور و راهنمایی های قاضی پرونده در عملیات های پلیس قدردانی کرد.


۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن