تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814707221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آتش‌سوزی در هتل زائران ایرانی در نجف


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از حادثه آتش‌سوزی در هتل محل اقامت زائران ایرانی در نجف خبر داد و گفت: بر اثر این آتش‌سوزی ۳۱ زائر ایرانی دچار حادثه شدند.

به گزارش تراز ،«پیرحسین کولیوند» با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در هتل محل اقامت زائران ایرانی در نجف اشرف اظهار داشت: این حادثه بعدازظهر امروز در هتل «مضیف» واقع در میدان صاحب نجف به وقوع پیوست.

وی با اشاره به اینکه 31 زائر ایرانی در این آتش‌سوزی دچار حادثه شده‌اند، گفت: 14 نفر در محل حادثه توسط نیروهای هلال‌احمر به صورت سرپایی درمان شدند و 17 نفر دیگر به درمانگاه ولایت انتقال یافتند.

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر خاطرنشان کرد: 3 نفر از مصدومانی که به درمانگاه ولایت منتقل شده بودند به بیمارستان نجف اعزام شدند.

کولیوند با بیان اینکه وضعیت عمومی مصدومان مساعد است، گفت: عمده مشکل آنها دودزدگی و مشکلات ریوی بوده که خوشبختانه با اقدامات انجام شده کسی دچار مصدومیت شدید نشده است.

وی خاطرنشان کرد: زائرانی که در محل هتل حادثه دیده بودند از استان قم و هرمزگان هستند و اسامی 3 مصدوم بستری در بیمارستان نجف «مجتبی سلامی»، «علی رنجبری» و «بتول زارعی» است. 
 
 



منبع: فارس







زمانبندی انتشار: 26 مرداد 1395 - 00:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن