تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816344511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

‌ولی دم: قاتل را می‌بخشم تا عذاب بکشد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ‌ولی دم: قاتل را می‌بخشم تا عذاب بکشد
یک مادر، شوهر و پسر خطاکار در پرونده‌های جداگانه با بخشودگی اولیای دم از قصاص رهیدند
يك زن و دو مرد كه در جريان حادثه‌هاي جداگانه مرتكب قتل عضوي از خانواده خود شده بودند با اعلام گذشت اولياي دم از مجازات قصاص فاصله گرفتند اما از جنبه عمومي جرم محاكمه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ما، نخستين متهم زن جواني است كه روز دوم فروردين ماه امسال با خوراندن قرص متادون دختر چهار و نيم ساله‌اش را به قتل رساند تا با خواستگارش ازدواج كند.

آن روز مأموران كلانتري 160 خزانه با تماس تلفني كاركنان بيمارستاني از مرگ مشكوك دختر چهار و نيم ساله‌اي به نام سارا با خبر و راهي محل شدند. لحظاتي بعد از حادثه قاضي منافي‌آذر، بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل به تحقيق پرداختند. بررسي‌ها نشان داد مادر سارا دقايقي قبل پيكر بي‌جان دختر خردسالش را به بيمارستان منتقل كرده است. تيم جنايي در نخستين گام از مادر سارا تحقيق كردند. وي در ادعايي گفت: شوهرم معتاد به مواد مخدر است تا اينكه به خاطر ارتكاب جرمي به زندان افتاد و به همين دليل از او جدا شدم. من و سارا خانه مادرم زندگي مي‌كنيم. شب قبل سارا خوب بود اما بامداد امروز ناگهان حالش بد شد. وقتي او را به بيمارستان رساندم، دخترم فوت كرد. همزمان با ادامه تحقيقات جسد سارا براي مشخص شدن علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني فرستاده شد تا اينكه مدتي بعد پزشكي قانوني اعلام كرد سارا به خاطر خوردن قرص متادون فوت كرده است. با مشخص شدن علت فوت دختر خردسال پرونده وارد مرحله تازه‌اي شد و تيم جنايي مادر وي را به عنوان مظنون بازداشت كرد و مورد بازجويي قرار داد. متهم در بازجويي به قتل دخترش اعتراف كرد. وي گفت: پس از اينكه از شوهرم طلاق گرفتم چند مرد به خواستگاري‌ام آمدند، اما وقتي متوجه مي‌شدند فرزند دارم منصرف مي‌شدند و با من ازدواج نمي‌كردند. به همين دليل احساس بدي نسبت به دخترم داشتم تا اينكه مرد جوان ديگري به خواستگاري‌ام آمد. او گفت اگر فرزند نداشتم با من ازدواج مي‌كرد به همين خاطر تصميم به قتل دخترم گرفتم. روز حادثه قرص متادون تهيه كردم و با آب به دخترم خوراندم. وقتي دخترم فوت كرد با خواستگارم تماس گرفتم و گفتم كه دخترم را كشته‌ام، اما او به خواستگاري‌ام نيامد.  صبح ديروز در حالي كه متهم براي تحقيقات تكميلي به دادسراي جنايي منتقل شده بود، پدر سارا به عنوان اولياي‌دم به دادسرا آمد و به قاضي منافي‌آذر اعلام كرد مادر فرزندش را بخشيده است. وي گفت: من بدون هيچ چشمداشتي او را بخشيدم و مي‌دانم كه او تا آخر عمرش عذاب وجدان دارد. بدين ترتيب متهم به زودي پس از تكميل تحقيقات براي رسيدگي از جنبه عمومي جرم در دادگاه كيفري يك استان تهران پاي ميز محاكمه حاضر خواهد شد.
   
پسر ناخلف
دومين متهم كه امروز موفق به جلب رضايت شد، پسر جواني است كه روز 22 دي ماه سال 82 در پاكدشت مادر و خواهرش را به قتل رساند.

آن روز مأموران كلانتري 11 پاكدشت از آتش‌سوزي خانه‌اي در حوالي مسجد جامع با خبر و راهي محل شدند. مأموران در نخستين گام داخل حمام با جسد مادر و دختري 42 و 15 ساله‌ روبه‌رو شدند. بررسي‌ها نشان داد مادر و دختر با فشار بر عناصر حياتي گردن به قتل رسيده‌اند و آتش‌سوزي عمدي و براي فريب مأموران بوده است. پسر جوان اين خانواده كه از سوي همسايه دستگير شده بود، در بازجويي‌ها به قتل مادر و خواهرش اعتراف كرد.

وي گفت: مادرم امروز به كلاس قرآن رفته بود تا اينكه ساعتي قبل به خانه‌مان آمد. دقايقي بعد هم خواهرم از مدرسه آمد كه متوجه شدم مادرم با خواهرم درگير شده‌اند. براي ميانجيگري به داخل خانه رفتم كه مادرم ناراحت شد و به طرف آشپزخانه رفت و چاقويي برداشت تا به من حمله كند، او را هل دادم كه به زمين خورد. خيلي عصباني بودم، ناگهان جورابي را به گردنش انداختم و آنقدر فشار دادم تا اينكه خفه شد. در حال انتقال جسد مادرم به حمام خانه‌مان بودم كه خواهرم با داد و فرياد از همسايه‌ها درخواست كمك كرد.
 پس از اين به سراغ خواهرم رفتم و او را هم با جوراب خفه كردم. دو جسد را به داخل حمام بردم و براي اينكه آثار جرم را از بين ببرم به پمپ بنزين رفتم و مقداري بنزين خريدم و به خانه برگشتم. ظرف بنزين را داخل حمام انداختم و كبريت را روشن كردم كه حمام منفجر شد و شيشه‌هاي آن سر و صورت مرا زخمي كرد. سپس به داخل كوچه رفتم و قصد خودكشي داشتم كه همسايه مرا دستگير كردند.  متهم پس از محاكمه به قصاص محكوم شد تا اينكه ديروز اولياي دم به شعبه اجراي احكام آمدند و رضايتنامه كتبي خود را به قاضي دشتبان، سرپرست اجراي احكام دادسراي جنايي ارائه دادند.
   
نجات مرد همسركش
سومين قاتل كه صبح ديروز بخشيده شد و از طناب‌دار فاصله گرفت، مرد جواني است كه روز 11 تير ماه سال 82 همسر 15 ساله‌اش را با همدستي برادرش به قتل رساند.  آن روز صاحبخانه مقتول وقتي متوجه گريه‌هاي مداوم دختر شش ماهه مقتول شد به داخل خانه آنها رفت و با جسد زن 15 ساله كه با روسري آبي رنگي به قتل رسيده بود، مواجه شد.  بررسي‌ها نشان داد مقتول از مدتي قبل با همسرش اختلاف داشته است. شوهر مقتول پس از دستگيري به قتل همسرش با همدستي برادرش اعتراف كرد و گفت: به همسرم بدبين بودم به همين دليل با هم اختلاف داشتيم.  شب حادثه همراه برادرم به خانه‌مان رفتيم كه نيمه‌هاي شب با همسرم درگير شدم. برادرم پاهايش را گرفت و من هم با روسري او را خفه كردم.  متهم در دادگاه به قصاص و برادر متهم به جرم معاونت در قتل به 15 سال حبس محكوم شد. صبح ديروز پدر مقتول به دادسرا آمد و داماد ناخلفش را بخشيد. 


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن