تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816217081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاتل: نمی‌دانستم دوستم خیانتکار است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قاتل: نمی‌دانستم دوستم خیانتکار است
مردی که در جریان نجات دوستش مرتکب قتل شده، می‌گوید از ماجرای خیانت دوست خود خبر نداشته است.


به گزارش خبرنگار ما، سحرگاه بيستم مردادماه سال 91 بود كه مأموران پليس از یک حادثه خونين در يكي از محله‌هاي شميرانات با خبر و در محل حاضر شدند. طالب، مرد 37 ساله‌اي كه در جريان حادثه مجروح شده بود، گفت: لحظاتي قبل از محل كارم به خانه آمدم. وقتي وارد شدم، احساس كردم كه مرد غريبه‌اي داخل خانه است. بعد از روشن كردن چراغ‌ها، برهان، از دوستان قديمي‌ام را ديدم.
آنجا بود كه متوجه شدم همسرم در نبود من او را به خانه راه داده است. برهان با ديدن من به داخل اتاق خواب دويد. از اتفاقي كه افتاده بود، خيلي عصباني شدم. اول تصميم به انتقام گرفتم اما خودم را كنترل كردم. در اتاق خواب را قفل كردم و بعد با همسرم مشاجره كردم. سپس راهي اداره پليس شدم تا مأموران بيايند و برهان و همسرم را دستگير كنند. وقتي وارد حياط شدم ناگهان نورالله را كه از دوستان برهان بود، مقابل خودم ديدم. او به من حمله كرد و من را با چاقو زد. بعد هم برهان را نجات داد و فرار كرد.  بعد از آن بود كه طالب به بيمارستان منتقل شد، اما ساعتي بعد خبر رسيد كه او به علت شدت جراحت جان خودش را از دست داده است.
يكي از همسايه‌ها در تحقيقات ميداني به پليس گفت: لحظاتي قبل صداي فرياد كمك‌‌خواهي طالب از حياط خانه‌اش بلند شد. وقتي وارد خانه‌اش شدم ديدم كه چاقو خورده و روي زمين افتاده است. بنابراين با پليس تماس گرفتم.

در شاخه ديگري از تحقيقات كارآگاهان موفق شدند نورالله را بازداشت كنند. نورالله در بازجويي‌ها گفت كه ضربه او منجر به قتل طالب شده است. او توضيح داد من در خانه خواب بودم كه پيامكي از برهان به دستم رسيد كه نوشته بود، طالب او را در خانه‌اش به گروگان گرفته است و از من درخواست كمك كرد. من هم براي نجات او راهي خانه طالب شدم. وقتي مقابل خانه رسيدم، طالب را مقابل خودم ديدم و با او درگير شدم. ضربه‌اي با چاقو به او زدم كه زخمي شد. بعد هم سراغ برهان رفتم. در اتاق را شكستم و او را نجات دادم.  پرونده نورالله بعد از كامل شدن تحقيقات براي رسيدگي روي ميز هيئت قضايي شعبه دهم دادگاه كيفري استان تهران قرار گرفت.
پس از اينكه قاضي قربان‌زاده، رسميت جلسه را اعلام كرد، نماينده دادستان تهران گفت: مقتول داراي دو فرزند صغير بوده و رئيس قوه قضايي به عنوان ولي قهري براي متهم درخواست صدور مجازات قصاص كرده است.

در ادامه نورالله در جايگاه قرار گرفت و اتهامش را انكار كرد. او گفت شب حادثه وقتي پيامك را دريافت كردم ميله‌اي آهني برداشتم و براي نجات برهان راهي خانه طالب شدم. من نمي‌دانستم كه طالب برهان را به خاطر خيانتي كه كرده به گروگان گرفته است وگرنه براي نجات او دست به كار نمي‌شدم. با اين حال آن شب همراه يكي از دوستانم كه آصف نام دارد به خانه طالب رفتم. متهم گفت من از چاقو استفاده نكردم و شايد در تاريكي شب آصف به او ضربه زده باشد. حتي احتمال دارد كه يكي از همسايه‌ها مرتكب قتل شده باشد.  قاضي گفت شما در طول مراحل رسيدگي به قتل اقرار كرده و حادثه را شرح داده‌ايد. متهم گفت من حرف‌هاي قبلي‌ام را قبول ندارم.
هيئت قضايي بعد از شنيدن آخرين دفاع متهم وارد شور شد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن