تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820831306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت بنیاد برکت، ایران را جزو 20 کشور برتر تولید پلی پروپیلن انبساطی قرار داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اصفهان - ایرنا- بنیاد برکت با بررسی طرح پلی پروپیلن انبساطی و مشارکت 49 درصدی با حجم سرمایه گذاری 90 میلیارد ریال، چرخ های تولید در شرکت کاسپین پلیمرسپاهان اصفهان را دوباره به حرکت درآورد و سبب شد ایران در ردیف 20 کشور برتر تولید کننده این محصول قرار بگیرد.
مدیرعامل شرکت کاسپین پلیمر اصفهان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این شرکت به عنوان اولین شرکت تولیدکننده پلی پروپیلن یا EPP در ایران با تولید سالانه 500 تن محصول و با توان عرضه با یک سوم قیمت وارداتی، واردات این محصول به کشور را به صفر رساند .
احمد مختار افزود: شرکت کاسپین پلیمر سپاهان در سال 84 به منظور تولید قطعات پلیمری خاص و فوم های فشرده با کاربرد در صنایع خودروسازی، هواپیماسازی، تجهیزات رادیویی، ساختمان سازی و بسته بندی با مدرن ترین دستگاه های دنیا آغاز به کار کرد، اما به دلیل تحریم های اقتصادی فعالیت این شرکت با رکود مواجه شد.
وی با اشاره به این که خط تولید در سال 93 به طور کامل متوقف شده بود، تصریح کرد: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با مشارکت در تولید سالانه 500 تن پلی پروپیلن انبساطی باعث شد تا شرکت کاسپین پلیمر سپاهان به عنوان یک شرکت دانش بنیان و مبتکر در زمینه تولید پروپیلن شناخته شود.
مدیرعامل شرکت کاسپین پلیمر اصفهان با بیان این که پیش از این تنها خط تولید قطعات پلیمری در کشور با تولید خودروی سمند در شرکت ایران خودرو آغاز شده بود، گفت: خط تولید قطعات پلیمری ایران خودرو هم به دلیل تحریم ها متوقف شد و هم اکنون طبق قراردادی که با ایران خودرو منعقد کرده ایم، برای این شرکت هم کار تولید قطعات پلیمری را انجام خواهیم داد.
مختار ادامه داد: با خودروسازی سایپا نیز 7 قرارداد تحویل فوم های فشرده منعقد کرده ایم که تاکنون یکی از این قراردادها فعال شده و براساس آن بالغ بر 30 قطعه فوم فشرده به شرکت سایپا تحویل داده می شود.
وی با بیان اینکه شرکت کاسپین پلیمر سپاهان قابلیت تولید فوم ...
[ مشاهده متن کامل خبر مشارکت بنیاد برکت، ایران را جزو 20 کشور برتر تولید پلی پروپیلن انبساطی قرار داد در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]


شنبه ، ۳۰مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن