تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813337284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وجود ۴۰۰ مسجد در نقاط شهری و روستایی شهرستان زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر نیوز: زنجان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان از وجود ۴۰۰ مسجد در نقاط شهری و روستایی شهرستان زنجان خبر داد و گفت: در ۲۸۰ روستای بالای ۵۰ خانوار شهرستان زنجان مساجد فعال داریم.
حجت الاسلام فیروز علی خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به روز جهانی مسجد، افزود: مسجد در اسلام به عنوان مرکز تعامل، همدلی، همفکری و محل عبادت بین بنده و خالق بوده است. 
وی با بیان اینکه مسجد از زمان صدر اسلام تاکنون از قداست و احترام خاصی برخودار بوده است و جایگاه والایی دارد، گفت: از صدر اسلام امور دنیوی مردم در مساجد رقم می خورده و دراسلام جایگاه مسجد بسیار ویژه است. 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان تاکید کرد: با آتش زدن مسجد الاقص توسط صهیونیست ها حساسیت مسلمانان به مساجد بیشتر شده است و در این میان در مقابله با جسارت های گستاخانه صهیونیست ها یک روز به نام روز جهانی مسجد نامگذاری شده است. 
خسروی از وجود ۴۰۰ مسجد شهری و روستایی در زنجان خبر داد و گفت: در ۲۸۰ روستای بالای ۵۰ خانوار شهرستان زنجان مساجد فعال داریم و در برنامه های مناسبتی برگزار می شود و۴۰ الی ۵۰ مسجد هم با حضور روحانی مستقر و طرح هجرت مساجد فعال هستند. 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: در مجموع در شهرستان زنجان ۱۲۰ مسجد فعال است که یک وعده نماز را برگزار می کنند و به دنبال این هستیم که در تمام وعده ها نماز در مساجد برگزار شود. 
خسروی به کار کرد فرهنگی مساجد اشاره کرد و افزود: بنای مسجد فرهنگی است و باید کارهای فرهنگی در مساجد انجام شود و باید از کارکرد مسجد برای تربیت فرزندان استفاده شود چراکه نسل جوانان در تیر رس هجمه فرهنگی دشمن هستند.
وی با بیان اینکه باید مؤثر تر ین موعظه ها از منبر مساجد بیان شود، افزود: باید در این راستا در مساجد برنامه هایی مدون در پای منبرها در دستور کار قرار گیرد چرا که مسجد یک مکان فرهنگی بوده و در بحث ...
[ مشاهده متن کامل خبر وجود ۴۰۰ مسجد در نقاط شهری و روستایی شهرستان زنجان در خبرگزاری مهر ]


شنبه ، ۳۰مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر نیوز]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن