تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820606985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوشته روي دست جسد راز قتل را برملا می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: راز قتل فرد دوجنسه كه دو سال قبل جسدش كنار يكي از خيابان‌هاي تهران پيدا شده بود، با رديابي شماره‌ تلفني كه كف دستش نوشته شده بود، برملا شد.
راز قتل زن جوانبامداد ششم دي ماه سال 1392 بود كه مأموران پليس از كشف جسدي كنار جوي آبي در كوچه‌اي حوالي خيابان شريعتي با خبر و راهي محل شدند.
 
مأموران در محل حادثه با جسدي روبه‌رو شدند كه روسري و مانتو به تن داشت و ظاهراً نشان مي‌داد جسد متعلق به زني جوان است كه در محل ديگري به قتل رسيده و بعد از آن به اين مكان منتقل شده است. لحظاتي پس از اعلام اين خبر تيمي از كارآگاهان تشخيص هويت همراه پزشكي قانوني در محل به تحقيق پرداختند.
 
گزارش پزشكي قانوني علت مرگ را فشار بر عناصر حياتي گردن اعلام كرد.
 
اين گزارش همچنين نشان داد كه صاحب جسد فردي دوجنسه است. در حالي كه بررسي‌ها حكايت از آن داشت، مقتول هميشه با تيپ زنانه در خيابان رفت و آمد داشته است، مأموران روي كف دست مقتول شماره تلفن همراهي را مشاهده كردند كه يكي از عددهاي آن پاك شده بود. پس از اين جسد براي شناسايي و مشخص شدن علت اصلي مرگ به دستور بازپرس جنايي به پزشكي قانوني منتقل شد.
 
مقتول 7 بار به زندان رفته بود
 
همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه مأموران تحقيقات گسترده‌اي را براي شناسايي صاحب شماره نوشته شده روي كف دست مقتول آغاز كردند، اما موفق به شناسايي صاحب خط تلفن نشدند. از سوي ديگر اولياي دم مقتول هم شناسايي نشدند و فقط مشخص شد مقتول چند سالي است از خانواده‌اش طرد شده و در اين مدت هم به خاطر ارتكاب جرائمي مانند سرقت، اخلال در نظم عمومي و بدحجابي هفت بار به زندان رفته است .
  
نخستين سرنخ براي شناسايي قاتل
 
مأموران در بررسي‌هاي تخصصي خود چند نفر از دوستان مقتول را شناسايي كردند كه مشخص شد هيچ كدام از آنها خانواده وي را نمي‌شناسند و فقط اعلام كردند، مقتول اسامي مختلفي مانند عسل، شادي، شروين و تورج داشته است.
 
در حالي كه حدود سه سال از حادثه گذشته بود و مأموران هيچ ردي از قاتل پيدا نكرده بودند، پرونده مقتول با دستور قاضي آرش سيفي، بازپرس شعبه چهارم دادسراي جنايي دوباره براي بررسي‌هاي تخصصي به جريان افتاد. مأموران اين بار  با بررسی دوباره همان شماره‌ تماس  موفق شدند يكي از دوستان نزديك مقتول را كه او هم يك دوجنسه بود، شناسايي كنند و مورد بازجويي قرار دهند.
 
وي گفت: مقتول مدتي بود با مرد جواني به نام شهاب كه راننده آژانس است، ارتباط دوستي داشت تا اينكه فهميدم با هم اختلاف پيدا كرده‌اند و شهاب او را تهديد به قتل كرده است. تحقيقات مأموران نشان داد شهاب آخرين فردي بوده است كه با مقتول ارتباط تلفني داشته است، بنابراين مأموران شهاب را به عنوان مظنون قتل شناسايي و بازداشت كردند.
 
عاشق او شده بودم
 
متهم ابتدا منكر آشنايي با مقتول شد، اما وقتي با دلايل و مدارك روبه‌رو شد به آشنايي با مقتول اعتراف كرد، اما منكر قتل شد.
 
وي گفت: من راننده آژانس هستم و روزي كه مقتول براي رفتن به مقصد سوار خودروام شد، با هم آشنا شديم. او خودش را عسل معرفي كرد و من كه فكر كردم او زن است، ارتباطم را با او ادامه دادم. او هر وقت جايي مي‌خواست برود با خودروام به دنبالش مي‌رفتم و به مقصدش مي‌رساندم تا اينكه كم‌كم به او علاقه پيدا كردم. او فهميده بود من عاشق او شده‌ام به همين دليل هميشه از من سوءاستفاده مي‌كرد تا جايي كه من راننده‌اش شده بودم.
  ‌
ارتباطم را قطع كردم
 
مدتي از ارتباط ما گذشت تا اينكه با تعدادي از دوستانش آشنا شدم و فهميدم او زن نيست، بلكه دو جنسه است. دوستانش گفتند كه عسل سابقه سرقت دارد و چندين بار به زندان رفته است تا اينكه فهميدم او پس از دوستي با مردان پول‌ها و لوازم قيمتي آنها را سرقت مي‌كند و الان هم تحت تعقيب پليس است. به همين دليل با مقتول درگير شدم و از هم جدا شديم و از آن روز به بعد ديگر از او خبري ندارم.
 
وي درباره آخرين تماس و رفت و آمدش چند ساعت قبل از قتل گفت: من چند روز قبل از قتل با مقتول ارتباطم را قطع كرده بودم و احتمالاً بررسي‌هاي پليسي اشتباه نشان داده است.  متهم پس از بازجويي به دستور قاضي سيفي براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت. مأموران در تلاشند با شناسايي صاحب شماره تلفن همراه نوشته شده روي كف دست مقتول زواياي پنهان اين حادثه را بر ملا كنند. جواناخبار مرتبط:راز قتل دردناک زن جوان در سینه ۲ مرد افغان + عکسسگ چوپان راز قتل هولناک زن جوان را فاش کرد پليس پرده از راز قتل مادر و فرزند برداشت قتل زن جوان مقابل چشمان پسر ۳ ساله‌اش در مشهدراز قتل هولناک زن مدیر در میدان انقلاب بر ملا شد + تصاویر


ارزانترین تورهای لحظه آخری


فروشگاه اینترنتی مدیسه


لباس مجلسی



الی گشت


زیبایی و تناسب اندام

آرایش صورت
برای اینکه آرایش بهتر روی صورتت بشینه این محصول ها رو استفاده کن

بهترین لوازم آرایشی
با گوشیت خرید کن.جلوی درب خونه تحویل بگیر بهترین لوازم آرایشی دنیا با 90درصد تخفیف

لاغری و تناسب اندام
در 45 چجوری میتونم این مقدار اضافه وزن باقیمانده رو از بین ببرم

جلوگیری از ریزش مو
چجوری می تونم جلوی ریزش موهامو بگیرم؟؟؟





شنبه 30 مرداد 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن