تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820846219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آل سعود برای ایجاد ناامنی در ایران از تروریست ها حمایت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر نیوز:
آل سعود برای ایجاد ناامنی در ایران از تروریست ها حمایت می کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: آل سعود، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای اروپایی از تروریست ها برای ایجاد ناامنی در ایران حمایت می کنند.
حجت الاسلام محمد تویسرکانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تحرکات اخیر تروریستی در غرب کشور، اظهار داشت: موضوع عملیات تروریستی در داخل کشور ما موضوع جدیدی نیست. بعد از انقلاب اسلامی یکی از نقشه های دشمنان برای تضعیف نظام، بحث ناامن کردن مناطق حساس و مرزها بود.
وی افزود: از ابتدای انقلاب گروه های مختلف دست به عملیات تروریستی در ایران می زدند و متأسفانه به موفقیت هایی هم دست می یافتند. ملت بزرگ ایران، شهدای زیادی تقدیم اسلام کرده است و ما چندین هزار شهید ترور داریم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه گروه های تروریستی از سوی استکبار جهانی، آمریکا و رژیم صهیونیستی پشتیبانی می شوند، تصریح کرد: نکته مهم در این جریان این است که روز به روز توفیقات جمهوری اسلامی در مهار جریانات تروریستی و سرکوب آنها بیشتر شده است.
تویسرکانی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران یکی از امن ترین کشورها در سطح منطقه و جهان محسوب می شود. این به معنای این نیست که تروریست ها از انجام عملیات های کور خود منصرف شده اند، اما سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای اطلاعاتی ـ امنیتی آنقدر اشراف اطلاعاتی در کنترل، مهار و سرکوب این جریانات دارند که توطئه تروریست ها بی نتیجه می ماند و به اهداف شوم شان نمی رسند.
وی اظهار داشت: همچنین داستان پشتیبانی کشورهای خارجی از تروریست ها یک داستان قدیمی است و از ابتدای انقلاب ارتجاع منطقه به سرکردگی آل سعود در این زمینه تلاش کرده و امروز هم این تلاش ها ادامه دارد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: آل سعود، رژیم های مرتجع منطقه، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای اروپایی ...
[ مشاهده متن کامل خبر آل سعود برای ایجاد ناامنی در ایران از تروریست ها حمایت می کند در خبرگزاری مهر ]

آل سعود برای ایجاد ناامنی در ایران از تروریست ها حمایت می کند






شنبه ، ۳۰مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر نیوز]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن