تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814754186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجراهای ناگوار به «پایان» رسید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر نیوز:
ماجراهای ناگوار به «پایان» رسید

جلد سیزدهم از سری رمان های «ماجراهای ناگوار » با عنوان«پایان» اثر لمونی اسنیکت با ترجمه فرزانه کریمی و از سوی انتشارات قدیانی منتشر شد و به بازار کتاب رسید.
به گزارش خبرنگار مهر ، مجموعه «ماجراهای ناگوار» را «دنیل هندلر» با نام مستعار «لمونی اسنیکت» نوشته و «برت هلکوئیست» آن را تصویرگری کرده است. این مجموعه از سوی سه ناشر ایرانی ترجمه شده و در اختیار نوجوانان قرار گرفته است.
انتشارات «ماهی» این مجموعه را با ترجمه رضا دهقان، محبوبه مهاجری، امیرمهدی حقیقت، نسترن پاشایی و زهرا زرکش منتشر کرده است، انتشارات «قدیانی» با برگردان گروه مترجمانی چون فرزانه کریمی و نسترن پاشایی و بالاخره انتشارات «شریعه توس» نیز این کتاب ها را با ترجمه حسین قنبری روانهبازار کتاب کرده است.
ماجرای مجموعه «ماجراهای ناگوار» از این قرار است که ویولت، کلاوس و سانی بودلر سه خواهر و برادر هستند که زندگی شان با شنیدن خبر مرگ پدر و مادرشان ناگهان تغییر می کند. آنها بعد از مرگ والدین شان، باید در خانه کُنت اُلاف (یکی از اقوام دور) زندگی کنند. کنت الاف برای ثروت خانوادگی آن ها نقشه هایی دارد که این نقشه ها و اقدامات بچه ها داستان های این مجموعه ۱۳ جلدی را می سازد. 
شروع ناگوار، سالن خزندگان، پنجره بزرگ، کارگاه مصیبت بار، مدرسه سخت گیر، آسانسور قلابی، دهکده شوم، بیمارستان خطرناک، سیرک مرگبار، آبشار یخ زده، خطر ماقبل آخر و پایان عنوان های این مجموعه هستند.
«ماجراهای ناگوار» تا کنون به ۴۱ زبان مختلف ترجمه شده و در مجموع ۵۵ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. این اثر جوایز مختلفی را نیز از آن خود کرده است. جایزه ادبی کتاب کودک کلورادو، جایزهی کتابخوان های نوجوان نوادا، جایزه نن از آن جمله اند.
انتشارات قدیانی، رمان «پایان» جلد سیزدهم از سری رمان های ماجرای ناگوار اثر لمونی اسنیکت را با ترجمه فرزانه ...
[ مشاهده متن کامل خبر ماجراهای ناگوار به «پایان» رسید در خبرگزاری مهر ]

ماجراهای ناگوار به «پایان» رسید






شنبه ، ۳۰مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر نیوز]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن