تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815451210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شگرد عجیب برای سرقت طلای مادربزرگ ها


واضح آرشیو وب فارسی:روزنامه جام جم: زنی که در پوشش گدایی به خانه زنان سالخورده می رفت و همراه سه همدستش طلاهایشان را می دزدید، دستگیر شد.
به گزارش جام جم، سرهنگ ولی الهن اروجی، فرمانده انتظامی خوانسار در این باره گفت: چند روز پیش زنی سالخورده با پلیس تماس گرفت و برای دستگیری سارقان طلاهایش کمک خواست.
ماموران با حضوردر آنجا مشاهده کردند یک زن و سه مرد در حال فرار از خانه ای هستندکه این افراد را تعقیب و دستگیرکردند.
وی افزود: متهمان بازداشت شده برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند. این در حالی بود که ماموران با ورود به خانه زن سالخورده، متوجه شدند زنی برای گدایی به در خانه او رفته و پیرزن از زن گدا خواسته در حیاط خانه بماند تا برایش پول و غذا بیاورد که دقایقی بعد همان زن همراه سه مرد دیگر وارد خانه اش شده و با تهدید چاقو، طلاهایش را دزدیده اند.
فرمانده انتظامی خوانسار تصریح کرد: همزمان با تشکیل پرونده قضایی و تحقیق از زن سالخورده، ماموران به تحقیق از اعضای باند سرقت پرداختند که آنها به سرقت طلاهای شاکی و دیگر زنان سالخورده اعتراف کردند. با تحقیق از متهمان مشخص شد ابتدا با شناسایی خانه های زنان تنها و سالخورده، یکی از دزدان به عنوان گدا وارد خانه شده و در فرصت مناسب در را به روی دیگر همدستانش باز می کرد. در ادامه با تهدید پیرزن ها، اموالشان را می دزدیدند.
اعضای این باند به سرقت های سریالی از زنان سالخورده اعتراف کرده اند و تحقیقات ازآنها در پلیس آگاهی ادامه دارد. افرادی که به این شیوه از آنها سرقت شده است برای طرح شکایت یا پیگیری پرونده شان می توانند به پلیس آگاهی خوانسار مراجعه کنند.
[ مشاهده متن کامل خبر شگرد عجیب برای سرقت طلای مادربزرگ ها در روزنامه جام جم ]


شنبه ، ۳۰مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روزنامه جام جم]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن