تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820064989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان کشور از مردم مظلوم بحرین بیشتر حمایت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین ابولقاسم یعقوبی در نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به روز جهانی مسجد اظهار کرد: دلیل نماز گزاری این روز این بود که رژیم صهیونیستی در 47 سال گذشته مسجد الاقصی جایگاه معراج خاتم پیامبران را به آتش کشاندند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز این روند ادامه دارد، افزود: هم اکنون بسیاری از مساجد در بحرین و یمن تخریب و مردم از برگزاری نماز جماعت منع شدند و امام جماعت ها صلب تابعیت شده اند.
وی با اشاره به اینکه امروز آفت های آسمانی زیادی وجود دارد که یکی از آنها فضای مجازی و ماهواره ها هستند، ادامه داد: جنگ نرم به مردم نمی گوید که به مسجد نروید بلکه رغبت مردم از رفتن به این مکان ها را می گیرد و آن هایی که علیه معنویت در سایت های مجازی خود سمپاشی می کنند ظالم ترین افراد هستند.
امام جمعه بجنورد به روز صنعت دفاعی نیز اشاره کرد و توضیح داد: ایران اسلامی باید خود را برای دفاع از امنیت، ناموس و در مقابل دشمنان مکار و بی دین مجهز کند، و روز صنعت دفاعی یعنی اینکه در مقابل تهدیدهای دشمن، تهدید کنیم.
وی تاکید کرد: هیچ گاه نباید دشمنان خود را کوچک بشماریم بلکه باید در مقابل آن ها قوی تر شویم، و هم اکنون از زمین، هوا و دریا به سلاح های مدرن مجهز هستیم.
وی خاطرنشان کرد: داعش حق ندارد پای خود را به ایران بگذارد، ایران جای داعش نیست و بر سربازان گمنام امام زمان(عج) در مرزهای کشور که چند تن از داعشی ها را به درک فرستادند، درود می فرستیم.
یعقوبی گفت: هم اکنون ایران یک ابرقدرت و از لحاظ سلاح های مدرن مجهز است.
وی با اشاره به هفته دولت اظهار کرد: از مسئولان می خواهیم تا در این هفته مردم را خوشحال کنند و وعده ...
[ مشاهده متن کامل خبر مسئولان کشور از مردم مظلوم بحرین بیشتر حمایت کنند در خبرگزاری دانشجویان ایران ]


جمعه ، ۲۹مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن