تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819826406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت 7 مورد جدید نقض آتش بس در سوریه


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: به گزارش سرویس بین الملل  خبرگزاری صدا و سیما با ثبت هفت مورد جدید نقض آتش بس در سوریه موارد نقض آتش بس از آغاز اجرا تاکنون به 1016 مورد بالغ شده است.
به گزارش خبرگزاری سوریه سانا از لاذقیه ، مرکز روسی هماهنگی آتش بس در سوریه مستقر در پایگاه نظامی حمیمیم اعلام کرد هفت مورد نقض آتش بس توسط گروه های تروریستی طی 24 ساعت اخیر در استان های دمشق و لاذقیه به ثبت رسیده است.
این مرکز تصریح کرد تروریست های وابسته به گروه جیش الاسلام علاوه بر منطقه جوبر در شهر دمشق چند شهرک ریف دمشق از جمله حرستا ، عربین ، دوما ، زملکا و حوش الفاره را هدف حملات خمپاره ای قرار دادند.
تروریست های احرار الشام نیز در استان لاذقیه مواضع ارتش سوریه را در منطقه جبل ابوعلی و دیگر تروریست ها چند منطقه در حلب از جمله منطقه الانصار ، کارگاه سیمان ، گاز و منطقه کاستیلو را با حملات موشکی و خمپاره ای هدف قرار دادند.
این مرکز در بیانیه ای افزود هشت منطقه از جمله چهار منطقه در استان لاذقیه و چهار منطقه در استان حمص به توافق آتش بس ملحق شده اند که بدین ترتیب شمار شهرک ها و مناطقی که به این توافق ملحق شده اند تاکنون به 429 مورد بالغ شده است.
همچنین علاوه بر اقدام یک فروند هواپیمای روسیه در انتقال بیش از 18 تن کمک های غذایی بین المللی ، بیش از سه تن کمک های بشر دوستانه که بیشتر شامل مواد غذایی است در منطقه شهبا در استان سویداء ارسال شده است.
[ مشاهده متن کامل خبر ثبت 7 مورد جدید نقض آتش بس در سوریه در واحد مرکزی خبر ]


جمعه ، ۲۹مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن