تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819265893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتش پاکستان از کشته شدن ۱۱ شورشی در مناطق قبایلی خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ارتش پاکستان روز پنجشنبه اعلام کرد در حمله هوایی به مواضع گروه های افراطی در شمال غرب این کشور دست کم ۱۱ شورشی نزدیک مرز افغانستان در منطقه خیبر کشته شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ارتش پاکستان که روز سه شنبه از کشته شدن دست کم 14 شورشی در این منطقه خبر داده بود در بیانیه ای اعلام کرد: در حملات هوایی دقیق و عملیات زمینی هماهنگ، هشت مخفیگاه تروریست ها نزدیک مرز افغانستان تخریب شد. این حملات همچنین به کشته شدن 11 تروریست و زخمی شدن چهار نفر منجر شد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از اسلام آباد، این عملیات ارتش در مناطق کوهستانی انجام شد، منطقه ای که این حمله در آن انجام شد دور افتاده است و خبرنگاران به آن دسترسی ندارند و به همین دلیل تایید آماری که ارتش اعلام کرد به ویژه شمار و هویت کشته شدگان امکان پذیر نیست.
خیبر یکی از هفت منطقه قبایلی نیمه خود مختار است که ارتش پاکستان از سال 2004 در آنها با طالبان و جنگجویان افراطی مرتبط با القاعده می جنگد.
بعد از حمله سال 2001 ائتلاف بین المللی تحت رهبری آمریکا به افغانستان اعضای طالبان در سال 2004 به خاک پاکستان منتقل شدند.
ارتش پاکستان ژوئن 2014 حمله ای را با هدف از بین بردن پایگاه های شورشیان در منطقه قبایلی وزیرستان شمالی شروع کرد.
[ مشاهده متن کامل خبر ارتش پاکستان از کشته شدن ۱۱ شورشی در مناطق قبایلی خبر داد در شبکه خبر ]


پنجشنبه ، ۲۸مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن