تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815275346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیروی دریایی مقتدرانه امنیت را در مرزهای آبی ایران برقرار کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:
نیروی دریایی مقتدرانه امنیت را در مرزهای آبی ایران برقرار کرده است

آستارا - ایرنا - امام جمعه شهرستان آستارا گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مقتدرانه امنیت و آرامش را در مرزهای آبی کشور برقرار کرده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا روز پنجشنبه در آیین معارفه فرمانده پایگاه دریایی ارتش در آستارا افزود: اقتدار نیروی دریایی بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است و این اقتدار همواره بایستی حفظ شود.
وی با بیان اینکه نیروی دریایی توانمندی های خود را در حراست از مرزهای آبی به منصه ظهور می گذارد ، تصریح کرد: توانمندی های نیروی دریایی گسترش یافته و برای تامین مرزهای آبی و منابع و منافع کشور ماموریت خود را به درستی انجام می دهد.
حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به اینکه با گوش فرا دادن و عمل به منویات مقام معظم رهبری می توان دشمنان را از دست یابی به توطئه های شوم ناامید کرد ، ادامه داد: نیروهای مسلح با اتحاد و همدلی و با تکیه بر تجهیزات و نیروی انسانی زبده ، می توانند روز به روز بر اقتدار خود در حفاظت از کیان مملکت بیفزایند.
وی داشتن بصیرت و آگاهی با هدف شناسایی تهدیدات دشمنان را برای نیروهای مسلح لازم برشمرد و گفت: دشمن از تمام توان خود برای منحرف کردن این نظام از مسیر آرمان های اصیلش تلاش می کند که شایسته است نسبت به این امر آگاه باشیم.
در این آیین با تقدیر از زحمات چهارساله ناخدا دوم مرتضی یوسفی ، ناخدا دوم حمید قنبری به عنوان فرمانده جدید پایگاه نیروی دریایی ارتش در شهرستان آستارا معرفی شد.
ناخدا دوم قنبری پیش از این، جانشین فرمانده پایگاه دریایی ارتش در آستارا بود.
این آیین با حضور امیر دریاداردوم عرشه افشین رضایی حداد فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
آستارا به عنوان پیشانی ورودی دریای خزر از سمت کشور آذربایجان، دارای پایگاه نیروی دریایی ارتش جمهوری ...
[ مشاهده متن کامل خبر نیروی دریایی مقتدرانه امنیت را در مرزهای آبی ایران برقرار کرده است در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

نیروی دریایی مقتدرانه امنیت را در مرزهای آبی ایران برقرار کرده است






پنجشنبه ، ۲۸مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن