تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801558404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهم ترین مشکل عکاسان ایرانی چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: رییس انجمن عکاسان کرمانشاه قیمت بالای تجهیزات عکاسی در کشور را مهم ترین مشکل عکاسان ایرانی عنوان کرد.
آفتاب نیوز :
«علیرضا قمری» به مناسبت روز جهانی عکاسی، در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه ایران جزو اولین کشورهای واردکننده دوربین عکاسی بوده، گفت: بعد از ابداع عکاسی، دو سال بعد دوربین عکاسی وارد ایران شد.
وی تصریح کرد: مسیرعکاسی در ایران فراز و فرودهایی داشته و در حال حاضر سطح عکاسی ایران با دنیا تفاوت پیدا کرده است.
قمری با بیان اینکه تکنولوژی های روز دنیا در زمینه عکاسی به ایران هم می آید، گفت: مشکلی در این زمینه وجود ندارد و تفاوت بر سر نوع نگرش عکاسان ایرانی با جهان است.
وی تصریح کرد: در سطح جهانی عکاسان بیشتر به سمت زیبایی عکس می روند، اما نگرش عکاسان ایرانی به گونه ای است که عکس باید مفهومی در دل خود داشته باشد.
قمری با بیان اینکه عکس و فیلم بسیار به هم نزدیک است، گفت: علی رغم این مسئله، عکس ثبت یک لحظه است که می تواند قوه تخیل و تفکر انسان را بسیار بیشتر از فیلم به کار بیندازد.
وی تصریح کرد: با نگاه کردن به عکس می توان تفکر و تخیل بیشتری نسبت به آن لحظه داشت، اما در فیلم لحظه ها پشت سر هم می آیند و مهلت چندانی برای تفکر نمی دهند.
رییس انجمن عکاسان کرمانشاه با بیان اینکه هر شخصی که دوربین دارد نمی توان او را عکاس دانست، گفت: عکاسی حرفه ای با عکاسی عادی که افراد با دوربین گوشی و یا سایر دوربین ها انجام می دهند متفاوت است و آموزش ها و تمرین های بسیاری نیاز دارد.
قمری در ادامه هزینه بالای وسایل عکاسی را مهم ترین مشکل عکاسان ایرانی عنوان کرد و افزود: ما مجبوریم به دلار وسایل عکاسی را تهیه کنیم و این مسئله موجب افزایش هزینه های عکاسان ایرانی شده است.
رییس انجمن عکاسان کرمانشاه گفت: از طرفی فروش عکس در ایران هم مطلوب ...
[ مشاهده متن کامل خبر مهم ترین مشکل عکاسان ایرانی چیست؟ در آفتاب ]


پنجشنبه ، ۲۸مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن