تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804321780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان دانش آموزی از عزیزترین نهادهای فعال در فضای عمومی کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سیدحسن خمینی: سازمان دانش آموزی از عزیزترین نهادهای فعال در فضای عمومی کشور است یادگار امام راحل در بازدید از اردوی ملی پیشتازان و مربیان بر نقش مهم سازمان دانش آموزی در تربیت دانش آموزان تاکید کرد و گفت: این سازمان از عزیزترین سازمانهایی است که در فضای عمومی کشور فعالیت دارد.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۸ مرداد ساعت 14:17

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، آیت الله سید حسن خمینی در دومین روز نهمین اردوی ملی مربیان و اعضای پیشتازان که امروز 28 مرداد در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می شود اظهار داشت: امروز روز بسیار به یاد ماندنی برای ما است که خداوند توفیق عطا کرد تا در خدمت مربیان و دانش آموزان پیشتاز باشیم.   وی افزود: سازمان دانش آموز که شما افتخار حضور در آن را دارید از بهترین و عزیزترین نهادها و سازمانهایی است که در فضای عمومی کشور فعالیت دارد.
 
 
یادگار حضرت امام خمینی (ره) ادامه داد: افتخار این را داشته ام که در جلسات مختلف جماران و حرم مطهر خدمت شما باشم و از نزدیک شاهد خدمات و تلاش های شما هستم.
 
 
وی گفت: یکی از علومی که شما باید در خود تقویت کنید و به زیور آن آراسته شوید، آزاد اندیشی است و همان طور که در روایات آمده است " الفکر یهدی الالرشد" فکر همراه با هدایت انسان را به رشد می رساند که البته این فکر و هدایت باید با شجاعت در حوزه های رفتار،گفتار و پندار همراه باشد.
 
 
سیدحسن خمین خاطرنشان کرد: مجموعه سازمان دانش آموزی باید همت خود را به سوی یکی از آرمانهای انقلاب اسلامی که همان آزاداندیشی توام با شجاعت است معطوف کند.
 
 
وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب همواره بر کرسی های آزاداندیشی  تاکید دارند که این کار باید در سازمان دانش آموزی شکوفا شود.
 
یادگار امام خمینی (ره) ادامه داد: مطلبی که باید به معلمان و سپس دانش آموزان توصیه کنم این است که در درون خانواده ها و مدارس روح شجاعت، توان تصمیم گیری و قدرت شنیدن سخن مخالف را در مجموعه های دانش آموزی تقویت کنند.
 
 
وی  یادآور شد:زمانی که تقریبا 18 سال داشتم به اردوگاه باهنر به دلیل نزدیکی به جماران زیاد می آمدم که از امکانات ورزشی آن نظیر زمین فوتبال، استخر روباز و سایر امکانات آن استفاده می کردم و همواره خاطرات شیرینی از آن دوران دارم و در آن زمان به عنوان یک نوجوان تصمیمی اتخاذ کردم که مدیر مدرسه که همه دانش آموزان از او وحشت داشتند پس از آنکه این تصمیم از روی ضابطه و فکر صحیح بود با آن مخالفتی نکرد که همه اینها ناشی از روح شجاعت و توام با ادب بود. 
 
 
سید حسن خمینی گفت: ملت شجاع، ملتی است که تک تک افراد آن شجاع باشند تا بتوانند در مقابل دنیا حقوق حقه خود را مطالبه و دریافت کنند.کسانی شجاعت دارند که زندگی خصوصی آنها نیز روحیه شجاعت باشد .ما  با افراد مرعوب نمی توانیم ملتی شجاع بسازیم.
 
 
وی گفت:باید در بدنه گروههای دانش آموزی شجاعت تقویت شود و شجاعت نیاز به آموزش دارد و خصلتی است که باید انسان آن را در خود تمرین کند تا بدان دست یابد. افرادی که از ذهن و هوش کمی نسبت به دیگران برخوردارند افرادی هستند که با تمرین و تلاش به مراتب بالا دست پیدا می کنند.
 
یادگار امام راحل افزود: یکی از خصلت های خوب ایرانیان در همه ادوار این بوده است که ملت ایران همواره ملتی مودب وبده و گاهی آنها را متهم به تملق کرده اند و لذا ادبیات فارسی را ادبیاتی تملق آمیز می دانند. به طور مثال برای کلمه نشستن از واژه های بفرمایید، نزول اجلال کنید و قدم بر سر چشمان ما بگذارید استفاده می کنند و این نشان می دهد که ملت ما ملتی مودب بوده و همواره با این ادبیات با سایر افراد دنیا سخن می گفته است.
 
 
سید حسن خمینی گفت: ما باید با تاسی از ادبیات و رفتار بزرگانمان همواره با دنیا مودبانه صحبت کنیم و نگذاریم لغزشی در این ادبیات رخ دهد بنابرانی لازم است امروز که فضای مجازی توسعه پیدا کرده است مساله مودب بودن را به دیگران سفارش و هشدار دهیم و این فرهنگ در جامعه ما رشد پیدا کند.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن