تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816868651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مایکل مور: ترامپ اصلاً نمی‌خواهد رئیس‌جمهور شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: مایکل مور: ترامپ اصلاً نمی‌خواهد رئیس‌جمهور شود
یک مستندساز آمریکایی مدعی است "دونالد ترامپ" تنها در چارچوب یک تاکتیک مذاکراتی برای فعالیت‌های تلویزیونی خود وارد رقابت‌های انتخاباتی آمریکا شده‌است.
به گزارش نامه نیوز به نقل از پرس تی وی ، "مایکل مور" یک مستندساز آمریکایی مدعی است که یک منبع آگاه به وی گفته "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، تنها در چارچوب یک تاکتیک مذاکراتی برای فعالیت‌های تلویزیونی خود وارد رقابت‌های انتخاباتی شد و از موفقیت‌های خود نیز «شگفت زده» شده است.


مایکل مور با اشاره به اینکه وی مطمئن بوده که ترامپ نمی‌خواهد رییس جمهور آمریکا شود ادعا کرد نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری امریکا برای جلوگیری از ورود به دفتر ریاست جمهوری آمریکا در حال خرابکاری در رقابت‌های انتخاباتی خودش است.


مور در مقاله‌ای در پایگاه اینترنتی هافینگتون پست تأکید کرد ترامپ به امید اعمال فشار برای دریافت یک بسته دستمزد بیشتر از شبکه خبری «ان بی سی» وارد رقابت‌های انتخاباتی شد. این شبکه خبری پیشتر ترامپ را به عنوان ستاره یکی از برنامه های تلویزیونی خود به کار گرفته بود اما پس از اینکه وی در ابتدای رقابت‌های انتخاباتی مهاجران مکزیکی را «فروشنده مواد مخدر» و «تجاوزگر» خواند او را اخراج کرد.


به گفته مور که به نام منبع مورد نظر خود اشاره نکرد ترامپ تنها برای افزایش سهم خود در سایر شبکه های تلویزیونی به رقابت‌های انتخاباتی ادامه داد.


این مستندساز آمریکایی در ادامه خاطرنشان کرد: «و بعد چیزی اتفاق افتاد که صادقانه بگویم اگر برای شما هم روی می‎داد احتمالاً واکنش مشابهی داشتید. ترامپ مردم کشور را برانگیخت، به ویژه افرادی که مخالف میلیاردها بودند که این مایه شگفتی خودش هم شد.»


وی در ادامه نوشت: «ترامپ دوباره عاشق خودش شد و خیلی زود مأموریت خود برای کسب یک معامله خوب برای یک برنامه تلویزیونی را فراموش کرد. وی دیگر سلطان تجار نبود بلکه سلطان جهان شده بود!»


مور سپس به یک رشته از حوادث در هفته‌های اخیر اشاره کرد که موجب شده است میزان محبوبیت ترامپ کاهش یابد. این مستندساز آمریکایی به حملات ترامپ به خانواده همایون خان، مسلمان آمریکایی که در جنگ عراق کشته شد و اشاره تلویحی وی به اینکه «طرفداران متمم دوم قانون اساسی آمریکا» (که تضمین‌کنندۀ حمل سلاح است) می‌توانند کلینتون را به گلوله ببندند اشاره کرد و گفت رفتار عجیب و غریب ترامپ تلاشی برای قربانی کردن رقابت‌های انتخاباتی‌اش است.


وی در ادامه گفت: «شاید بحران سه هفته گذشته هم اتفاقی نبوده باشد. شاید این هم بخشی از راهبرد جدید وی (ترامپ) برای خارج شدن از رقابتی است که او هرگز قصد نداشت تا پایان آن پیش برود.»


مور در پایان گفت ترامپ به جای باختن در شب انتخابات از نامزدی جمهوری‌خواهان دست برمی‌دارد.


وی افزود: «به من اعتماد کنید من این فرد را دیده‌ و یک بعدازظهر را با وی سپری کرده‌ام. وی به جای اینکه بگذارد چند ثانیه پس از بسته شدن آخرین حوزه رأی گیری در شب انتخابات حرف ابتدایی واژه بازنده روی پیشانی‌اش نقش ببندد، کلینتون‌ها و اوباماها را به مجلس ازدواج بعدی خود دعوت خواهد کرد.»






۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن