تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820995872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نرم افزار افزایش عمر و توان باتری در اندروید


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: نرم افزار افزایش عمر و توان باتری در اندروید


فارسروید - Battery Doctor یک اپلیکیشن رایگان کنترل باتری است که عمر و توان باتری شما را تا 50% افزایش میدهد و این عمل را از طریق بررسی نرم افزارهایی که مصرف باتری بالایی دارند و تغییر تنظیمات آنها انجام میدهد. شما هم میتوانید به بیش از 150 میلیون کاربر اندروید و IOS که از این نرم افزار استفاده میکنند بپیوندید.

حرفه ای و پیشرفته، راحتی و سادگی استفاده ،  پشتیبانی بیش از 19 زبان مختلف، Battery Doctor توسط گروه چیتا موبایل ( با نام قبلی KS mobile)  طراحی شده تا عمر باتری گوشی اندرویدی شما را افزایش دهد و جزئیات اطلاعات باتری را در اختیارتان گذاشته، با شارژ 3 مرحله ای منحصر بفرد خود، سلامت و عمر باتری تان را تضمین نماید.

این برنامه را تهیه و آن را تجربه کنید که به خوبی project volta کار میکند. انرژی تان را حفظ کنید! عاملی که این انرژی را مصرف و آن را به هدر میدهد پیدا کنید. تنظیمات برنامه ها را تغییر دهید، مثلا نور، و برنامه های غیر ضروری که انرژی تان را مصرف میکنند را غیر فعال نمایید.

پیش بینی دقیق و مدت مصرف باتری باقیمانده: به شما می گوید که در شرایط مختلف، باتری شما تا چه زمانی کار خواهد کرد ( مثلا در حال بازی کردن، یا wifi روشن یا خاموش،...)

شارژ تخصصی: این برنامه کنترل وضعیت را به نحوی در دست میگیرد که دستگاه شما در 3 مرحله منحصر بفرد شارژ شود و به شما اطمینان میدهد که بیشترین بازدهی را از باتری خود دریافت کنید و از شارژ اضافی و بیهوده جلوگیری مینماید. همچنین دارای ویژگی هایی است که به بررسی و تنظیم و تعدیل مصرف انرژی میپردازد. ویجت task killer میزان مصرف انرژی شما را محاسبه میکند و ویجت 1*4 میزان مصرف انرژی را در هنگام کار با wifi, data, brightness,...  تعدیل می نماید.



دانلود نرم افزار نصب دیندوز با فلش





لینک را کپی کنید








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن