تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821193738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترامپ: نظام حاکم بر آمریکا ، واقعا و واقعا توأم با تقلب است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: ترامپ: نظام حاکم بر آمریکا ، واقعا و واقعا توأم با تقلب است
نظام فاسد در تلاش است مرا متوقف کند. من پول لازم برای فعالیتهای انتخاباتی ام را خودم تأمین کرده ام. من دهها میلیون دلار برای این منظور هزینه کرده ام. این رقم دهها میلیون دلار است.
به گزارش نامه نیوز، ترامپ در تجمع انتخاباتی در شهر وست بند west bend در ایالت ویسکانسین گفت:« زمان آن فرارسیده است که با دموکراتها در جلب آرای سیاهپوستان رقابت و شهرهای آمریکا را بازسازی کرد و رهبری شکست خورده نظام سیاسی توأم با تقلب را رد کرد. واقعیت همین است که نظام سیاسی آمریکا توأم با تقلب است. من بخشی از این نظام فاسد در آمریکا نیستم.

در واقع، نظام فاسد در تلاش است مرا متوقف کند. من پول لازم برای فعالیتهای انتخاباتی ام را خودم تأمین کرده ام. من دهها میلیون دلار برای این منظور هزینه کرده ام. این رقم دهها میلیون دلار است. رأی دهندگان طرفدار حزب جمهوری خواه در آمریکا، امسال نامزدهایی را رد کردند که از دیگران پول می گیرند یا از دلالان قدرت پشتیبانی دریافت می کنند و به جای آنها، فردی را انتخاب کردند (خود بنده) که خارج از نظام شکست خورده و ناکام کشور است.

 این نامزد انتخابات، خود من هستم. حزب رقیب من یعنی حزب دموکرات فردی را نامزد کرده است که تبلور فساد گروههای دارای منافع خاص در کشور است.

حزب دموکرات در روند انتخاب نامزد نهایی این حزب تقلب کرد تا هیلاری کلینتون نامزد این حزب شود و در نتیجه روح این حزب در انتخابات امسال به گروههای دارای منافع خاص تسلیم شود.

البته این مسئله اصلا تازگی ندارد. اما بنده برای این منظور فعالیت انتخاباتی می کنم که به صدای شما گوش کنم و به فریادهای کمک شما گوش فرا بدهم. این فریادها از جانب افراد بسیار زیادی در کشور ما مطرح می شود.

صداهای این افراد در جامعه خاموش است. من می خواهم به صداهای این افراد گوش کنم و نه صداهای افرادی که سر و صدای زیاد می کنند. باید به صداهای این بخش خاموش از جامعه گوش داده شود. فرصتهای شغلی، امنیت و فرصت و داشتن نمایندگان برابر و توأم با مساوات در دولت حق این افراد است.

ما نگرشهای ارتجاعی هیلاری کلینتون را رد می کنیم که نگاه تحقیر آمیز به رنگین پوستان دارد و به آنها فقط به چشم افرادی نگاه می کند که رأی آنها مهم است و نه اینکه به آنها به چشم افرادی نگریسته شود که انسان هستند و شایسته آن هستند که آینده بهتری داشته باشند. از این افراد سوء استفاده شده است. هیلاری کلینتون اصلا به این مسئله اهمیت نمی دهد که به مردم آمریکا ضربه بزند.

او به رنجها و آلامی توجه ندارد که برای مردم آمریکا به وجود آورده است. وقتی از او سخن می گویم منظورم خود او و دیگر مقامات حزب دموکرات است. به علت کارهایی که آنها انجام داده اند، رنجهای بسیاری برای کشور به وجود آمده است. دموکراتها برای مدت چند دهه، آرای سیاهپوستان آمریکا را مسلماً برای خودشان متصور می دانسته اند. اما دیده ایم که با سیاهپوستان چه کرده اند.»



منبع: واحد مرکزی خبر

مطالب مرتبط
نیویورک پست:آمریکا ۱.۳میلیارد دلار سود به ایران داد
ترامپ:قتل سیاهپوست قابل توجیه است
ترامپ: مهاجران باید غربالگری ایدئولوژیک شوند
ادعای تکراری ترامپ درباره برنامه هسته‌ای ایران
هشدار اوباما: فریب نظرسنجی‌ها را نخورید
کلینتون: نمی‌توانیم سلاح‌های هسته‌ای آمریکا را به ترامپ بسپاریم



۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن