تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817189467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شناسایی 450 بیمار پروانه‌ای/راه‌اندازی مراکز درمانی برای این بیماران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس خانه بیماران پروانه ای عنوان کرد؛ شناسایی 450 بیمار پروانه‌ای/راه‌اندازی مراکز درمانی برای این بیماران رییس خانه بیماران پروانه ای با اشاره به فعالیت این خانه از ابتدای سال 94 با همکاری بنیاد مستضعفان، بنیاد امور بیماریهای خاص و دانشگاه های علوم پزشکی کشور به عنوان نماینده وزارت بهداشت، از شناسایی 450 بیمار پروانه ای در این مدت خبر داد.
۱۳۹۵ سه شنبه ۲۶ مرداد ساعت 13:57

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام والمسلمین سید حمیدرضا هاشمی گلپایگانی صبح امروز در نشست خبری بررسی مشکلات پروانه ای که در خبرگزاری فارس برگزار شد، اظهار داشت: انتظار داریم بر اساس استانداردهای جهانی حداقل 800 تا 900 بیمار پروانه ای در کشور وجود داشته باشند که تا کنون 450 نفر از آنان شناسایی شده اند.
وی با بیان اینکه برای تمامی بیماران پروانه ای شناسایی شده پرونده تشکیل شده، است افزود: ظرف 8 ماه گذشته عمده ترین نیازها که پانسمان های تخصصی است برای آنها ارسال شده و با مذاکراتی که با وزارت بهداشت انجام شد و بازدید وزیر بهداشت در فروردین ماه از خانه ای بی، از تیرماه سال جاری پانسمان های مورد نیاز آنها تامین شد.
حجت الاسلام هاشمی گلپایگانی گفت: عمده نیاز این بیماران پانسمان نیست بلکه باید با آنها زندگی کرد تا از درد و رنج آنها مانند مشکلات چشم، گوارش و دندانپزشکی اطلاع یافت.
رییس خانه ای بی، خاص تلقی شدن بیماری ها را نیازمند دستور رییس جمهور دانست و گفت: در 20 سال گذشته چندین بیماری به عنوان بیماری خاص ثبت شده اند اما انتظار نداریم که همه مشکلات ما در دوره کنونی توسط وزیر بهداشت برطرف شود.
وی ضمن تقدیر از وزارت بهداشت به دلیل اقدامات موثر در بیمارستانها و مراکز درمانی کشور در قالب طرح تحول سلامت، اظهار داشت: وزارت بهداشت قدم های بسیار موثری برای ارتقای بهداشت و درمان کشور برداشته است اما باید توجه داشت که وزارت بهداشت مسئول ارتقای سلامت مردم است و مطالبه اول نباید حل مشکلات بیماران ای بی باشد.
حجت الاسلام هاشمی گلپایگانی با اشاره به گستردگی وظایف وزارت بهداشت در کشور، خواستار حمایت ارگانهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی کشور و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از حوزه بهداشت و درمان کشور و بیماران پروانه ای شد.
رییس خانه ای بی خاطرنشان کرد: خانه ای بی اجازه درمان بیماران پروانه ای را ندارد اما همین که در دانشگاه های علوم پزشکی مراکزی برای درمان و تهیه داروی این بیماران در نظر گرفته شده، امیدوار کننده است و امیدواریم که در آینده شاهد ارائه خدمات بهتری به بیماران پروانه ای باشیم.
وی درپایان یادآور شد: افراد زیادی به دنبال کاهش مشکلات بیماران ای بی هستند و باید مطالبات خود را در چارچوب منطقی مطرح کنیم زیرا نمی توان انتظار داشت که این مشکلات در دوره زمانی کوتاه مدت برطرف شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن