تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815801821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سارقان قبل از خروج از ايستگاه دستگير مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سارقان قبل از خروج از ايستگاه دستگير مي‌شوند
رئيس پليس راه آهن با اشاره به تجهيزات نصب شده در ايستگاه‌ها گفت: در صورتي كه مالباختگان، فوراً پليس را از ماجرا باخبر كنند، سارق قبل از خروج از ايستگاه بازداشت خواهد شد.


به گزارش خبرنگار ما، سردار عليرضا اكبرشاهي در نشست خبري روز گذشته با بيان اينكه سالانه 30 ميليون نفر مسافر و بيش از 33 ميليون تن كالا توسط شبكه ريلي كشور جابه‌جا مي‌شوند، گفت: پليس راه آهن با 130 كلانتري و پاسگاه در كل كشور و 94 واحد تشكيلاتي و 42 واحد غير تشكيلاتي فعاليت مي‌كند كه در اين راستا با اجراي طرح‌هايي مانند هميار پليس، برخورد با سارقان و مالخران و طرح انضباطي اجتماعي در حاشيه ريل موفق شديم 35 درصد آمار سرقت را در چهار ماهه نخست امسال نسبت به قبل كاهش دهيم.
   
شرط دستگيري سارقان
سردار اكبر شاهي درباره مبارزه با سارقان هم گفت: با تجهيزات نصب شده در ايستگاه‌ها چنانچه سرقتي صورت گيرد و مالباخته فوري به مأموران ما گزارش دهد، سارق قبل از خروج از ايستگاه دستگير مي‌شود كه چند سارق به اين شيوه دستگير شدند.
   
بازي سارقان با جان مسافران
 رئيس پليس راه آهن در ادامه از دستگيري دو سارق سنگ‌هاي زير ريل خبر داد و افزود: وي همچنين با اشاره به دستگيري متهم ديگري كه اقدام به سرقت سنگ‌هاي زير ريل مي‌كرد، گفت: مأموران پليس هنگام گشت‌زني در خط يكي از ريل‌هاي راه آهن به دو نفر مشكوك شدند و آنها را دستگير كردند كه مشخص شد اين دو سارق در حال سرقت سنگ‌هاي زير ريل «بالاست» هستند.
 دو متهم در بازجويي‌ها اعتراف كردند شب قبل چهار تن سنگ زير ريل را سرقت كرده بودند كه همه آنها كشف شد. متهمان متأسفانه بدون اينكه در جريان عواقب اين سرقت براي مسافران باشند، سنگ‌هاي سرقتي را به قيمتي اندك مي‌فروختند. وي در ادامه گفت: با توجه به اين حساسيت پليس، در چهار ماه امسال، همكاران ما موفق به دستگيري ٦٧ سارق و مالخر تجهيزات ريلي، ١٥ سارق در داخل قطار و ١٩ سارق در سالن‌ها و ايستگاه‌هاي قطار شدند.
   
آمار كشف كالاي قاچاق
سردار اكبر شاهي در ادامه با اشاره به برنامه‌هاي پليس راه آهن در حوزه قاچاق كالا گفت: امسال ارزش ريالي كشفيات نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۶۵ درصد افزايش پيدا كرده است. به گفته وي بيشترين اقلام كشفيات، البسه و پوشاك، لوازم آرايشي و بهداشتي و گوشي تلفن همراه بوده است كه در مسير‌هاي هرمزگان و آذربايجان و جنوب كشور صورت گرفته است.
   
زني كه 3 كيلو ترياك بلعيد
سردار اكبر شاهي در ادامه با اشاره به افزايش كشف 99 درصدي مواد مخدر اظهار داشت: در يكي از موارد كشف مواد مخدر در قطار، همكاران ما در مسير قطار زاهدان به تهران با خانم ميانسالي مواجه شدند و با بهره‌گيري از چهره‌ زني موفق شدند وي را در حالي كه بيش از 3 كيلوگرم مواد مخدر را بلعيده بود، دستگير كنند. همچنين مأموران پليس راه آهن موفق شدند يك قاچاقچي حرفه‌اي مواد مخدر را در حالي كه خودش را به بيماري رواني زده بود، دستگير و از وي بيش از 20 كيلوگرم حشيش كشف و ضبط كنند. به گفته وي مأموران پليس راه‌آهن كشور و كنترل تردد وسايل نقليه، بيش از 120 دستگاه انواع خودرو و موتورسيكلت سرقتي كشف كرده‌اند.
   
تجليل از سرباز فداكار
وي در ادامه با تقدير از عملكرد يك سرباز وظيفه جهت نجات جان يك زن جوان كه به دلايل خانوادگي قصد خودكشي روي ريل راه‌آهن داشت، گفت: اين سرباز وظيفه و همكارش در پليس راه‌آهن تهران حين گشت‌زني‌هاي خود در حاشيه ريل، با زن جواني مواجه شدند كه در حال قدم زدن روي ريل راه‌آهن بود و در حالي كه قطار به وي نزديك مي‌شد به صورت عمودي روي ريل آهن دراز مي‌كشد؛ در اين حين و به دنبال بي‌توجهي اين دختر جوان به هشدارهاي همكاران ما، اين سرباز وظيفه به سمت قطار در حال حركت دويد و با همكاري خوب لوكوموتيو ران، توانست اين دختر جوان را از مرگ حتمي نجات دهد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن