تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820910786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت مردم بوشهر از عروس قهرمان بوشهری + تصویر


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: حمایت مردم بوشهر از عروس قهرمان بوشهری + تصویر
مردم شهر بوشهر در حمایت از لیلا رجبی پوسترهایی را در شهر بوشهر نصب کردند تا نشان دهند همیشه حامی ورزشکاران خود در عرصه های بین المللی هستند.
به گزارش آنا، لیلا رجبی پرتابگر دوملیتی ایران در المپیک ریو در گروه مقدماتی حذف شد و به مرحله بالاتر صعود نکرد. رجبی با پرتاب 16.34 متر در مکان شانزدهم ایستاد و از صعود به فینال بازماند. او بعد از اینکه در مسابقات المپیک نتیجه قابل قبولی به دست نیاورد از دنیای دوومیدانی خداحافظی کرد و گفت از مدت ها قبل این تصمیم را گرفته بود اما بعد از المپیک آن را اجرایی کرد. رجبی دومین حضورش را در المپیک تجربه کرد و در این سال ها هم که در خدمت تیم ملی فعالیت می کرد افتخارات زیادی برای ایران کسب کرد. اما موضوع عدم راهیابی لیلا رجبی به فینال مسابقات جنجال زیادی به پا کرد. در زمان پخش مسابقه رجبی از شبکه ورزش، احسان مهاجر شجاعی دونده سابق و کارشناس فعلی دوومیدانی درباره رجبی اظهار نظرهایی کرد و او را به کم کاری و به نوعی "بی غیرتی" متهم کرد. بعد از اظهارات این مجری بر روی آنتن زنده، مردم‌، هنرمندان و ورزشکاران از این موضوع به شدت انتقاد کردند و در صفحات مجازی از لیلا رجبی و همسرش ( پیمان رجبی) حمایت کردند. لیلا رجبی که به واسطه شوهرش (پیمان رجبی) دومیدانی کار بوشهری نزدیک به 10 سال است در ایران زندگی می کند و ملیتش را به خاطر همسرش تغییر داد و حتی سالها در بوشهر (شهر پدری همسرش) زندگی کرد، از ورزشکاران مورد علاقه مردم بوشهر است. بعد از این اظهارات مردم شهر بوشهر در حمایت از لیلا رجبی پوسترهایی را در شهر بوشهر نصب کردند تا نشان دهند حامی ورزشکاران خود در عرصه های بین المللی هستند.





یکشنبه, 24 مرداد 1395 ساعت 15:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن