تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815070661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجات کوهنورد گمشده


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان از نجات کوهنورد گمشده در کوه های لاله زار بردسیر خبر داد.

به گزارش آرمان، حسین سام زاده افزود: در پی تماس تلفنی مبنی بر گم‌شدن یک کوهنورد زن در کوه های لاله‌زار شهرستان بردسیر از توابع استان کرمان و با توجه به پیگیری و جست‌وجوی همراهان فرد گمشده و نداشتن دسترسی به شخص، بعد از سه ساعت تلاش، سرانجام ساعت ۲۲ جمعه ۲۲ مرداد با کشیک پایگاه امداد و نجات کوهستان صاحب‌الزمان(عج) شهرستان کرمان تماس گرفتند و درخواست کمک شده است.

وی بیان کرد: بلافاصله یک تیم عملیاتی شامل ۶ نجاتگر و یک دستگاه خودرو آمبولانس به محل مورد نظر اعزام و مشخص شد پنج نفر کوهنورد متشکل از سه نفر خانم و ۲ نفر آقا اقدام به کوهنوردی در منطقه صخره ای کوه لاله زار کرده اند که یک نفر از آنان با تغییر مسیر، از سایر همراهانش جدا شده است.

وی گفت: این کوهنورد در منطقه صخره ای کوه لاله‌زار که محلی بسیار سخت و صعب العبور است، گیر کرده بود و پس از ۶ ساعت عملیات جست‌وجو و نجات در مناطق کوهستانی و صعب العبور، نیروهای امدادی موفق شدند بامداد دیروز (شنبه) این کوهنورد را پیدا و نجات دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان با تاکید بر این که این کوهنورد خانم هیچ‌گونه آسیبی ندیده بود گفت: از افرادی که آشنایی با منطقه و کوهستان ندارند درخواست می شود اگر به ورزش کوهنوردی علاقه‌مند هستند با افراد وارد و آشنا به این ورزش تفریحی بپردازند و شماره‌های ضروری پلیس، جمعیت هلال احمر و اورژانس را همراه خود داشته باشند.

۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن