تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817419883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزت روحانی از نگاه کیهان/ حجاريان‌سازي دلواپسانه/ 13 روز بی‌قانونی!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: عزت روحانی از نگاه کیهان/ حجاريان‌سازي دلواپسانه/ 13 روز بی‌قانونی!
روزنامه آرمان امروز در مطلبی به وضعیت اصلاح طلبان و حمایت مطلق انان از روحانی پرداخته است و معتقد است که تاکنون مورد ناامید کننده ای مشاهده نشده است و اصلاحات از روحانی در انتخابات آتی حمایت خواهند کرد.
به گزارش نامه نیوز، روزنامه‌های کشور امروز  به مطالب مهم سیاست داخلی از جمله انتخابات و عملکرد حسن روحانی پرداخته اند.

روزنامه کیهان امروز به قلم سردبیر خود یعنی حسین شریعتمداری  به انتقاد از دیپلماسی حسن روحانی پرداخت و با تیتر آقای روحانی! عزت شما و دولت محترمتان در اعلام صریح انزجار از آمریکاست نوشت: آقای دکتر روحانی، رئیس جمهور محترم کشورمان از نخستین روزهای بعد از تصدی پست ریاست جمهوری، کلید حل مشکلات را در نزدیکی با آمریکا تلقی کردند و برخلاف آنچه تجربه سی و چند ساله انقلاب اسلامی گواهی می‌داد، از در اعتماد و اطمینان به آمریکا وارد شدند تا آنجا که گفته می‌شد «کلید»ی که ایشان در نخستین کنفرانس خبری خود به خبرنگاران داخلی و خارجی و مردم نشان دادند، فقط یک نمایه و نماد از کلیدی بود که جناب رئیس‌جمهور، آن را در دست آمریکا می‌دیدند و گویی بر این باور بودند که برای گشودن قفل مشکلات کشور و مخصوصاً مشکلات اقتصادی باید آن را از آمریکا وارد کرد و یا به ودیعه و عاریه گرفت!


وطن امروز نیز با تیتر  13 روز بی‌قانونی بازهم به انتقاد پرداخت و نوشت: 12 تیرماه 1395 خبر استعفای دسته‌جمعی اعضای هیات عامل صندوق توسعه ملی در رسانه‌ها منتشر شد؛ آنچه موجب این نوع استعفا شده بود، با حقوق و مزایای نامتعارف رئیس این صندوق یعنی صفدر حسینی ارتباط داشت و دولتمردان پس از هفته‌ها سکوت و تماشا، در نهایت با تذکرات رهبر انقلاب و فشار افکار عمومی تصمیم به موافقت با استعفای دسته‌جمعی اعضای هیات عامل صندوق گرفتند! 10 مرداد 1395 بود که حسن روحانی در حکمی، جای خالی صفدر حسینی را پر کرد و «احمد دوست‌حسینی» را به ریاست صندوق توسعه ملی برگزید.

روزنامه آرمان همچنین در مصاحبه‌ای با احمدشیرزاد و با تیتر اصلاح‌طلبان كمپين انتخاباتي «روحاني» برپا کنند به حواشی حمایت طیف اصلاح طلب از روحانی پرداخته است و می‌نویسد: در حال حاضر هيچ گزينه‌اي مناسب‌تر از آقاي روحاني براي انتخابات سال ۹۶ وجود ندارد. تصور ما بر اين است كه آقاي روحاني براي دور دوم رياست‌جمهوري، در انتخابات حاضر مي‌شوند و هيچ علامتي كه نااميدكننده باشد، در اين زمينه وجود نداشته و ندارد. شايد شايعات و صحبت‌هايي مطرح باشد اما به‌جاي اينكه سراغ گزينه دوم و بعدي رويم (كه البته جاي نگراني براي اين موضوع نيست، چراكه اين گزينه‌ها موجود است) اما ما بايد به سراغ كمپين انتخاباتي آقاي روحاني برويم و از همين امروز، اين كمپين را تقويت كنيم.

آرمان همچنین در گزارشی دیگر با عنوان حجاريان‌سازي دلواپسانه / پروژه سوخته دلواپسان تنها براي خودشان مصرف دارد می‌نویسد: ديروز برخي از اين سايت هاي دلواپس چنين نوشتند:«شنيده شده كه سعيد حجاريان در جمعي خصوصي اين نگراني را اينگونه مطرح كرده است؛ حسن روحاني مي‌داند كه ما چاره‌اي جز حمايت از او نداريم. به همين دليل به سمت اصولگرايان تمايل پيدا كرده و تلاش مي‌كند تا آراي آنها را نيز به دست آورد.» اين موضوع كه اصلاح‌طلبان و روحاني طبق توافق نانوشته‌ای داراي اهدافي مشترك هستند بر هيچ كس پوشيده نيست و دوطرف هم مي‌دانند نبايد طرف مقابل را مديون خود بدانند، بلكه هر دو طرف در مسير مشترك ساخت كشوري بهتر و آرامش بيشتر ملت حركت مي‌كنند. نكته جالب آنجاست كه نویسندگان اين اخبار كذب به خود زحمت مطالعه مواضع حجاريان درباره روحاني و دولت يازدهم را ندادند كه اينچنين رسوا نشوند.

اعتماد در یادداشتی با عنوان نظر عارف و باهنر درباره حصر می‌نویسد: خيلي از اعضاي ائتلاف اميد يا فراكسيون اميد، همديگر را نمي‌شناختند. مي‌دانيد كه در چه شرايطي ليست‌ها بسته شد. نيروهاي استاني همديگر را نمي‌شناختند. خيلي از عزيزاني كه در ليست ما هستند چهره‌هاي سياسي شناخته شده‌اي نبودند اما نخبه‌ هستند. به هرحال هنگام رأي‌گيري شعب پانزده‌گانه اين عدم شناخت خود را نشان داد. وقتي از او سوال شد در جريان انتخابات رييس موقت مجلس دهم بحث‌هايي وجود دارد مبني بر اينكه بعضي از اصلاح‌طلبان به شما راي ندادند، چرا اين اتفاق افتاد، پاسخ مي‌دهد: من صلاح نمي‌دانم الان وارد اين بحث شوم.

اعتماد همچنین در گزارشی دیگر تحت عنوان منتقدم، نه دلواپس / روحاني بايد صادقانه در مورد رفتارهاي فاجعه‌آميز دولت احمدي‌نژاد توضيح مي‌داد نوشت: لازم بود دولت بهتر از اينها عمل مي‌كرد. بايد شرايط حساسي را كه در آن قرار داشت درمي‌يافت و اقداماتي براي اصلاح وضعيت در نظر مي‌گرفت. آقاي روحاني و همفكران‌شان بايد به شكل صادقانه و عالمانه به مردم در مورد رفتارهاي فاجعه‌آميز دولت آقاي احمدي‌نژاد توضيح مي‌دادند تا مشخص شود كه كانون اصلي تسليم كردن طلايي‌ترين فرصت‌هاي اقتصادي ايران به بزرگ‌ترين تهديدها، ناشي از رويه‌هاي قانون‌گريزانه، علم‌گريزانه و برنامه‌گريزانه دولت نهم و دهم است. وقتي فهرست موارد بحراني كشور را جلوي چشم خود بگذاريد ممكن است كه هر فردي بيش از پيش نگران شود. درواقع تنها كافي است عناوين بحران‌هايي مانند بحران نابرابري منطقه‌اي، منطقه پرآشوب، بحران آب و محيط زيست و  ورشكستگي صندوق‌ها را در كنار بي‌سابقه‌ترين سطح بدهي‌هاي دولت قرار دهيم تا سطح مشكلات مشخص شود. مشكلات ديگري مانند پس‌افتادگي تكنولوژي، فساد مالي، كيفيت زندگي و از نظر كيفيت محيط زيست و مواردي از اين دست هم وجود دارند كه سبب شده ايران در ربع چهارمي كشورهاي جهان از نظر رتبه‌بندي قرار داشته باشد يعني در ميان كشورهايي كه زيبنده ايران نيست.





۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن